Ostatnie 90 dni:
Ostatnie 12 miesięcy:
Kwiecień 2022
Other
Integracja z BigCommerce
i zarządzanie nimi za pomocą specjalnego dashboardu.
Automation Processes
Workflow i Reguły Automatyzacji – nowy status zgody: "Niepotwierdzona"
Settings
Centrum Integracji
i zwiększ produktywność dzięki płynnemu przebiegowi integracji. Nasze nowe Centrum, zawierające nowoczesną bibliotekę integrowalnych narzędzi, usprawnia procesy integracji oraz ułatwia wykorzystywanie ich pełnego potencjału.
Marzec 2022
Social Media
Sales Generation
Other
Integracja z LiveChat Inc.
Lead Generation
Zaawansowany kreator formularzy w Custom Modal Designerze
o rozbudowanej strukturze. Teraz możesz podzielić swój formularz na kilka kolumn i określić, jakie pola danych mają się znajdować w każdej z nich.
Other
Zarządzanie kontami Multi-store
Other
Logowanie poprzez konto Microsoft
Luty 2022
Automation Processes
Dezaktywacja kampanii w Workflow za pomocą scenariuszy
Automation Processes
Nowe zdarzenie, warunek i akcja w Regułach Automatyzacji
Live Chat
Ikona informująca o oczekującej konwersacji w Live Chacie
Analytics
Tooltipy związane z Revenue Attribution
Customer Preference Center
Centrum Preferencji Klienta
Styczeń 2022
API
Przesyłanie informacji o zgodach (API)
Other
Nowa stopka w systemie SALESmanago
Automation Processes
Akcja „Wyślij e-mail po porzuconym koszyku” do kontaktów ze statusem opt-out
Lead Generation
Dostosowywanie ustawień pop-upu w Custom Modal Designerze
Lead Generation
Google Analytics w Pop-upie z grafiką
Lead Generation
Google Analytics w Custom Modal Designerze
API
Ulepszona metoda Aktywności Kontaktów (API)
Automation Processes
Nowa opcja w akcji „Wyślij powiadomienie Push do kontaktu (SALESmanago Mobile)”
Grudzień 2021
Other
Nowy interface SALESmanago
CDP & Segmentation
Nowy element segmentów dynamicznych – „Wizyta”
Lead Generation
Ustawienia wielkości grafik w Custom Modal Designerze
Automation Processes
Rekomendacje AI w akcji „Wyślij e-mail dynamiczny wykorzystując scenariusz”
Website Personalization
Dodatkowe ustawienia wyświetlania w Personal Shopping Inbox
Lead Generation
Rozszerzona analityka w Custom Modal Designerze
Lead Generation
Odświeżony podgląd w Custom Modal Designerze
Listopad 2021
Automation Processes
Nowe opcje w elemencie "Czekaj" w Workflow
- Czekaj do – możliwość wskazania konkretnej daty,
- Czekaj do konkretnego dnia – możliwość wskazania konkretnego dnia tygodnia albo miesiąca lub wybrania opcji ostatniego dnia miesiąca.
Mobile Marketing
Integracja z bramką SMS Libonet
CDP & Segmentation
Nowa akcja w Centrum Segmentacji Kontaktów
Personal Shopping Inbox
Personal Shopping Inbox – dodatkowa opcja wyświetlania
Command Center
Nazwy wiadomości SMS w Command Center
Lead Generation
Rozbudowany formularz Express
Live Chat
Udoskonalenie wyglądu Live Chatu
Lead Generation
Zmiana ustawień widgetu z przyciskiem w Custom Modal Designer
Automation Processes
Nowe zdarzenie w Regułach Automatyzacji i Workflow
Mobile Marketing
Ulepszenie w analityce Mobile Marketingu
Paździenik 2021
Automation Processes
Biblioteka Workflow

API
Metoda API do wysyłania masowych powiadomień na urządzenia mobilne
Mobile Marketing
Integracja z bramką SMS MTarget
CDP & Segmentation
Wybór tagów na dashboardzie CDP
“Tagi z największą ilością kontaktów” w dashboardzie analityki CDP.
Mobile Marketing
Wartość kuponu w treści testowego SMS-a
Lead Generation
Podgląd w Custom Modal Designer
Lead Generation
Zmiana czcionki w Custom Modal Designer
Live Chat
Liczba rozmów oczekujących na pasku adresu czatu
Other
Zmiana koloru linków w zgodach
Lead Generation
Odświeżony interfejs list Lead Generation
Website Personalization
Wybór formatu ceny produktu w Ramkach Rekomendacji
- XX
- XX.X
- XX.XX
Web Push
Zmiana w podglądzie powiadomienia Web Push
Web Push
Zmiana w kreatorze powiadomień Web Push
Web Push
Wyrównanie tekstu do prawej w formularzu zgody Web Push
API
Roszerzenie metody API contact/export/data
Social Media
Nowy kreator Custom Audience
- nowe formularze
- standardowy wybór kontaktów
- usunięcie pola linku opt-out
- usunięcie możliwości tworzenia reguł automatyzacji przez kreator
Wrzesień 2021
Analytics
Większa precyzyjność danych w Analityce Revenue
CDP & Segmentation
Tworzenie segmentów w panelu CDP
Mobile Marketing
Krótkie linki w wiadmościach WhatsApp
CDP & Segmentation
Dodatkowa opcja w Segmentach Dynamicznych
Automation Processes
Zaproszenia przez WhatsApp za pomocą reguł automatyzacji i workflow
Other
Cotygodniowy newsletter biznesowy Nowa Funkcjonalność
Automation Processes
Wysyłka maili w określonym czasie w regułach automatyzacji i workflow
Other
Obsługa monitorowania stron i aplikacji stworzonych w technologii SPA (Single Page Application)
CDP & Segmentation
Filtrowanie wybranych tagów z listy
Command Center
Podgląd maili w Command Center
CDP & Segmentation
"Zapytaj Google" na Karcie Kontaktu
Sierpień 2021
Website Personalization
Rozbudowana Ramka Rekomendacji
Lead Generation
Pop-upy dla opt-out w Custom Modal Designer
Other
Sekcja "Co nowego" dostępna bezpośrednio w SALESmanago
Lead Generation
Panel Analityczny Lead Generation

Personal Shopping Inbox
Personal Shopping Inbox

Lipiec 2021
Other
Podgląd podlinkowanego tekstu w Live Chat
Email Marketing
Podgląd koloru tła w E-mail Designer
Web Push
Zmiany na liście powiadomień Web Push
Web Push
Śledzenie powiadomień Web Push w Google Analytics
Email Marketing
Link opt-out z wysyłki SMS-ów
Web Push
Powiadomienia Web Push 2.0
Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć dzienny ruch na stronie nawet o 25%.
Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne dzięki czemu
zwiększają zasięg marki.

CDP & Segmentation
Hiper Segmentacja no-code
Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

Czerwiec 2021
Website Personalization
Nowy scenariusz rekomendacji w Ramkach Rekomendacji
ze wskazanej kategorii. Scenariusz wspiera mechanizm cross-sellingu i pozwala zwiększać wartość koszyków zakupowych.
Other
Nowa szata graficzna ekranu logowania.
Maj 2021
Website Personalization
Zmiana w zaawansowanych opcjach wyświetlania widgetu Social Proof
Other
Marketing Insights
SALESmanago to no-code Customer Data Platform & Customer Experience Platform.
To znaczy, że możesz z niego korzystać bez IT, czy Data Scientist. Nasze napędzane danymi insighty marketingowe mogą stać się nową walutą twojego biznesu.

Lead Generation
Rozszerzenie opcji wyświetlania pop-upów
Email Marketing
Rozszerzenie statystyk w testach A/B/X e-maili
Other
Rozszerzenie informacji wysyłanych w alertach o szczegóły słownikowe
informacje zawarte w szczegółach słownikowych.
Mobile Marketing
Przypisywanie wielu nadawców do konta wysyłkowego w Mobile Marketingu
W trakcie procesu przygotowywania SMS-ów możliwość wyboru nadawcy tak, aby był dopasowany do wybranej kampanii.
Live Chat
Języka szwedzki w Live Chat
CDP & Segmentation
Zmiana w filtrach na liście kontaktów
Kwiecień 2021
Website Personalization
Rozszerzenie listy języków obsługiwanych przez Voice Commerce
Website Personalization
Voice Search

Marzec 2021
Analytics
Nowe raporty tygodniowe i miesięczne
Live Chat
Powiadomienie dla konsultanta w przypadku dezaktywacji Live Chatu
Website Personalization
Cinderella AI

Mobile Marketing
Przycisk w wiadomości tekstowej wysłanej przez Viber
Email Marketing
Dark mode w E-mail Designer
Luty 2021
Analytics
Dashboard Procesów Automatyzacji

Other
Nowa opcja wyszukiwania w galerii produktów
Styczeń 2021
CDP & Segmentation
Waluta w dashboardzie RFM
Loyalty Program
Program lojalnościowy

Listopad 2020
Automation Processes
Search Engine Turbocharger

Październik 2020
Command Center
Command Center
Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.

CDP & Segmentation
Dashboard CDP

Other
Integracja z Google Ads i Ad form

Lead Generation
Custom Modal Designer

Wrzesień 2020
Email Marketing
Treści warunkowe w emailach

Sierpień 2020
Live Chat
Etap trzeci Live Chat 2.0
Email Marketing
Dashboard e-mail marketing

Live Chat
Mobile Marketing 2.0 wraz z WhatsApp i Viber
Czerwiec 2020
CDP & Segmentation
Optymalizacja działania wszystkich mechanizmów opartych na kontaktach
Maj 2020
Other
Nowy silnik rekomendacji Copernicus
CDP & Segmentation
Deep Behavioural Profiling na karcie kontaktu
Na tej podstawie wyłaniane są cechy wspólne, unikalne dla każdego klienta, pozwalające na dokładne dopasowanie oferty do jego preferencji. Teraz dla każdego klienta możesz śledzić stopień w jakim interesował się produktami znajdującymi się na Twojej stronie. Moduł na karcie kontaktu przedstawia najpopularniejsze produkty oraz sposób w jaki klient je oglądał.

Analytics
Analityka Predykcji - dashboard

Kwiecień 2020
CDP & Segmentation
Analityka Predykcji na karcie kontaktu

Website Personalization
Kreator widżet Social Proof

Website Personalization
Mechanizm do tworzenia własnych widżetów Social Proof na stronie www

Lead Generation
Prosty kreator do tworzenia pop-upów z grafiką (bez formularza)

Live Chat
Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie

Live Chat
Pierwszy etap Live Chat 2.0
etapy do wdrożenia ;)

Automation Processes
Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i w Workflow
automatyzacji i Workflow. Dzięki temu możesz, wyświetlać pop-up dla kontaktów
z określonego segmentu.

Analytics
Revenue dla poszczególnych analityk

Analytics
Nowy wygląd analityki wysłanych wiadomości

Analytics
Analityka Predykcji - dodanie selektorów do wyboru grupy kontaktów

Mobile Marketing
Integracja z nową bramką SMS - skebby.com

Marzec 2020
Other
Rozwój filtrowania produktów w galerii produktów

Mobile Marketing
Parametry monitorujące w skróconych linkach w SMSach
Luty 2020
Web Push
Dodanie przycisków do Web Pushy i Rich Web Pushy

Styczeń 2020
CDP & Segmentation
Dynamiczne Segmenty

Analytics
Dodanie SMS i Web Push do dashboardów revenue attribution

Doskonałe połączenie danych zero- i first-party zasilane przez kompletny pakiet funkcji CDP, czyli idealne wsparcie dla średnich eCommerce z dużymi ambicjami
Planowane na 2022:
Wkrótce premiera:
Wdrożone:
Nowe funkcje
Sales Generation zapewnia wzrost sprzedaży w modelu pure CPS dzięki zintegrowanym, globalnym sieciom reklamowym
Postęp
100%Nowy Email Drag & Drop Designer tworzony w formacie mobile-first jako pierwszy oferuje przełomowe, specjalnie zaprojektowane widżety zwiększające konwersję
Postęp
30%Meta Segmentacja pozwala dotrzeć do najlepszych segmentów i zwiększyć Customer Lifetime Value
Postęp
7%Ankiety do zbierania danych zero-party, które pozwalają zwiększyć lojalność klientów
Postęp
15%Zaawansowane, niestandardowe rekomendacje produktów podnoszą średnią wielkość zamówienia
Postęp
0%Najlepszy w swojej klasie Panel Rekomendacji Produktów zapewnia lepszą kontrolę nad budżetem marketingowym
Postęp
0%Bezproblemowa integracja sklepu BigCommerce obniża wskaźnik churnu, jednocześnie zwiększając przychody
Postęp
90%Synchronizacja danych o produktach w czasie rzeczywistym zapewnia trafne i skuteczne rekomendacje
Postęp
80%Usprawnienia
Centrum Integracji łączy narzędzia, z których korzystasz, aby zwiększać sprzedaż
Postęp
100%Zaawansowane API Transakcyjne adresuje obecne i przyszłe wyzwania branży eCommerce
Postęp
0%Zarządzanie kontami Multi-store ułatwia wdrożenie działań marketingowych dla wielu marek i lokalizacji
Postęp
100%Najnowocześniejsze API zwiększa możliwości twoich narzędzi i zapewnia doskonałe ROI
Postęp
10%Funkcjonalność Multi-language dopełnia pakiet personalizacji, aby zapewnić utrzymanie zaangażowania klientów
Postęp
15%Wysyłki wiadomości dostosowane do stref czasowych zwiększają wskaźniki otwarć i konwersji
Postęp
15%