Wykorzystujemy cookies na rzecz lepszego Customer Experience. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Co nowego?

Ostatnie 90 dni:

Usprawnienia
Nowe Funkcje

Ostatnie 12 miesięcy:

Usprawnienia
Nowe Funkcje

Marzec 2023

01-03-2023
Usprawnienie
Mobile Marketing

Migracja Marketingu Mobilnego

Od dawna udostępniamy naszym klientom dwie wersje modułu Mobile Marketing, ale teraz nadszedł czas, aby całkowicie skoncentrować się na nowej. W ten sposób możemy zapewnić użytkownikom maksymalne korzyści z nowego modułu oraz nowe funkcje, które wcześniej nie były dostępne.
01-03-2023
Nowa funkcja
API

Frontend SDK

W SALESmanago ułatwiamy przesyłanie danych! Nie ma znaczenia, czy importujesz Kontakty, korzystasz z Kart Kontaktów, korzystasz z naszych gotowych integracji, czy uzyskujesz dostęp do naszego Backend API – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Uwolnij moc SALESmanago i z łatwością przesyłaj dane!

Luty 2023

22-02-2023
Nowa funkcja
Email Marketing

Email Design Studio

Przekrocz granicę customer relationship i wkrocz w prawdziwą Customer Intimacy dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Uzyskaj więcej konwersji i zbieraj dane Zero-Party przy użyciu wyjątkowego, mobilnego deginera poczty email.
15-02-2023
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Wyszukiwarka TAGów

Gotowy na znacznie czytelniejszą i łatwiejszą w zarządzaniu listę tagów? Właśnie wprowadziliśmy ograniczenie, które wymaga, aby tagi miały długość co najmniej 3 znaków. Nie martw się, nasza wyszukiwarka nadal uwzględnia krótsze tagi, które były używane przed tą nową regułą!
15-02-2023
Nowa funkcja
CDP & Segmentation

Contact Import Wizard

Zamień surowe dane we w pełni funkcjonalną bazę danych kontaktów bez konieczności walki z błędami, korzystając z błędoodpornych wskazówek. Skoncentruj się na prawidłowym onboardingu i uzyskaj niezależność od IT.
08-02-2023
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Zapobieganie błędom w Szczegółach Słownika

Usuwasz Szczegóły Słownika? Nie martw się - masz nasze wsparcie! Za każdym razem, gdy coś usuniesz, poinformujemy Cię, że może to mieć wpływ na wszelkie Reguły Automatyzacji lub Workflow korzystające ze szczegółów - dzięki temu możesz zapobiec zakłóceniom w ważnych procesach.
08-02-2023
Nowa funkcja
Email Marketing

AI Studio

Korzystaj z pierwszej Platformy Customer Engagement oferującej innowacyjne Email Design Studio, zintegrowane z technologią ChatGPT. Dzięki generatywnej AI możesz tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby zwiększyć poziom Customer Intimacy.

Styczeń 2023

25-01-2023
Usprawnienie
Email Marketing

Awaryjny Hamulec Email

Dręczy cię myśl o wysłaniu niepełnego e-maila? Dzięki Awaryjnemu Hamulcowi Email nie musisz się martwić, że wyślesz wybrakowaną wiadomość do swoich kontaktów — zatrzymaj ją jednym przyciskiem i upewnij się, że wszystkie elementy są na swoim miejscu!
25-01-2023
Usprawnienie
Analytics

Usunięte kontakty nie będą zliczane

Pożegnaj się z usuniętymi kontaktami utrudniającymi obliczenia dynamicznych segmentów i analitykę predyktywną! Ponadto, gdy spojrzysz na lejek eCommerce, analizę aktywności zakupowej Kontaktów i wykresy unikalnych kupujących, możesz mieć pewnosć, że liczby, które widzisz, są tak dokładne, jak to tylko możliwe!
18-01-2023
Usprawnienie
Automation Processes

Nowe wglądy w interakcje e-mailowe

Chcesz wiedzieć, ile osób faktycznie angażuje się w Twoje automatyczne emaile? Mamy to - nasz eksport danych zawiera teraz kolumnę zawierającą liczbę unikalnych otwarć i kliknięć dla każdego kontaktu! Śledź swoje postępy jeszcze lepiej!
18-01-2023
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Metamorfoza kontaktów i eksport wydarzeń zewnętrznych

Nadaliśmy nowy wygląd panelowi eksportu kontaktów i wydarzeń zewnętrznych, aby pasował do najnowszej wersji aplikacji. Teraz eksporty pojawiają się w postaci łatwej do śledzenia listy, więc nic Ci nie umknie!
04-01-2023
Usprawnienie
Email Marketing

Domyślny email dla podwójnej zgody

Przedstawiamy nowy dodatek do podwójnej zgody: teraz możesz ustawić domyślny e-mail! Nie martw się, jeśli klient nie określi preferowanego języka: zajmie się tym nasze domyślne ustawienie email.
04-01-2023
Usprawnienie
Automation Processes

Nowy sposób uruchamiania Workflow

Przedstawiamy nowy sposób aktywacji Workflow i Reguł — wystarczy prosta zmiana zgody e-mail na karcie kontaktu, aby te Workflow i Reguły zaczęły działać!

Grudzień 2022

21-12-2022
Usprawnienie
Live Chat

Przebudowa filtrowania ocen konsultantów

Pożegnaj się z hałasem! Koniec z wieloma typami ocen do przeszukiwania — teraz możesz filtrować według jednego typu ocen, tworząc znacznie bardziej przejrzyste i prostsze treści.
21-12-2022
Usprawnienie
Live Chat

Zapobieganie błędom w formularzach i nowe czcionki

Uniemożliwiliśmy wprowadzanie zakazanych znaków w sekcji email formularza Live Chat. Ponadto dodaliśmy do Live Chat trzy nowe czcionki — Ubuntu, Inder i Aleo — dzięki czemu klienci mogą teraz uatrakcyjnić swoje rozmowy!
07-12-2022
Nowa funkcja
Automation Processes

Biblioteka Workflow z Generatorem Workflow

Osiągaj swoje cele marketingowe dzięki jedynej Bibliotece Workflow z Generatorem Workflow, stworzonej przez specjalistów eCommerce współpracujących z markami takimi jak Starbucks, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria's Secret.
07-12-2022
Nowa funkcja
Analytics

eCommerce Dashboard

Zmaksymalizuj swój wpływ i zostań zaufanym partnerem swojego CEO dzięki nowemu eCommerce Dashboard. Łącz dane z platformy eCommerce i dane marketingowe w czasie rzeczywistym. Błyskawicznie identyfikuj obszary wymagające uwagi i uzyskaj większą kontrolę nad działaniami biznesowymi.
07-12-2022
Usprawnienie
Personal Shopping Inbox

Zaprezentuj zniżkę w Personal Shopping Inbox

Rozbudź wyobraźnię swoich klientów. Pokaż im ceny promocyjne obok przekreślonej ceny regularnej w Personal Shopping Inbox. Zwiększ konwersję i przyspiesz decyzję o zakupie.
07-12-2022
Usprawnienie
Web Push

Wybierz strefę czasową podczas wysyłania Web Push i SMS

Teraz możesz jeszcze lepiej dopasować czas wysyłki masowego e-maila. Możesz uwaględnić strefę czasową odbiorcy wysyłając wiadomości Web Push i SMS. Wysyłaj wiadomości, aby docierać do odbiorców, gdy są faktycznie aktywni i zwiększaj swoje wskaźniki OR.

Listopad 2022

16-11-2022
Usprawnienie
Other

Płynniejsze działanie wielu procesów jednocześnie

Dzięki dużym zmianom w przetwarzaniu zamówień zarządzania kontaktami i obliczaniu segmentów dynamicznych znacznie poprawiliśmy wydajność silnika, nawet przy wielu procesach uruchomionych w tym samym czasie. Od teraz będą wykonywane jednocześnie.

Październik 2022

27-10-2022
Usprawnienie
Email Marketing

Wybierz strefę czasową podczas wysyłania masowych wiadomości e-mail lub przeprowadzania ich testów A/B

Teraz możesz jeszcze lepiej dopasować czas wysyłki masowego e-maila. Możesz uwaględnić strefę czasową odbiorcy zarówno w przypadku zwykłych wysyłek, jak i testów A/B. Wysyłaj wiadomości, aby docierać do odbiorców, gdy są faktycznie aktywni i zwiększaj swoje wskaźniki OR.
13-10-2022
Usprawnienie
Mobile Marketing

Integracje z bramkami SMS: BulkGate

SALESmanago to doskonałe narzędzie do komunikacji omnichannel, w tym Mobile Marketing! Teraz możesz obsługiwać bramkę BulkGate za pośrednictwem naszej platformy. Lista bramek SMS zintegrowanych z SALESmanago powiększyła się właśnie do ponad 70!

Wrzesień 2022

29-09-2022
Usprawnienie
Other

Kopiuj szblony Workflow w ramach Multi Store Account Management

Usprawnij pracę na wielu kontach. Koniec z ręcznym tworzeniem oddzielnych szablonów Workflow dla każdego konta. Od teraz możesz łatwo przenosić szablony pomiędzy kontami Multi Store.
15-09-2022
Usprawnienie
Email Marketing

Odświeżony widok ekranu wysyłania wiadomości e-mail

Ulepszyliśmy ekran wysyłki e-maili. Od teraz łatwiej określisz, czy chcesz wysłać e-mail od razu, czy zaplanować jego wysyłkę na późniejszy termin. Ponadto wystarczy jedno kliknięcie, by przejść do edycji wiadomości.
15-09-2022
Usprawnienie
Email Marketing

Twórz e-maile za pomocą FreeMarker

Nie musisz już tworzyć wiadomości e-mail FreeMarker na podstawie szablonu HTML poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w ustawieniach szablonu HTML. Teraz wszystkie opcje tworzenia e-maili w SALESmanago znajdziesz w jednym wygodnym widoku i łatwo wybierzesz tę, z której chcesz skorzystać.

Sierpień 2022

29-08-2022
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Usprawnianie procedur uzupełniania kontaktów

Ułatwiliśmy wprowadzanie zmian w mechanizmach zarządzania Kontaktami. Od teraz, gdy usuniesz Kontakt, zostanie on skasowany natychmiast, bez żadnych opóźnień. Jeśli więc dodasz nowy Kontakt, z tym samym adresem e-mail zaraz po wyczyszczeniu bazy, zobaczysz na liście zupełnie nowy Kontakt.
16-08-2022
Usprawnienie
Mobile Marketing

Integracje z bramkami SMS – Telia i OctaPush

Platforma SALESmanago to doskonałe narzędzie do prowadzenia komunikacji omnichannel, czego kolejnym dowodem są dwie najnowsze integracje. Od teraz możesz korzystać z usług bramek Telia i OctaPush za pośrednictwem naszej platformy. Tym samym lista bramek SMS zintegrowanych z SALESmanago rozrosła się do 70 pozycji!

Zobacz więcej

16-08-2022
Usprawnienie
Automation Processes

Workflow – łatwiejsze wyszukiwanie i autozapis

Dzięki najnowszym udoskonaleniom procesy Workflow stały się jeszcze bardziej przyjazne użytkownikowi. Od teraz:
  • szybko i sprawnie wyszukasz zdarzenia, warunki i akcje – za sprawą ulepszonej wyszukiwarki, która obsługuje również synonimy;
  • łatwo odnajdziesz istniejący proces Workflow – wystarczy, że skorzystasz z nowej, inteligentnej wyszukiwarki;
  • nie musisz się martwić, że Twoja praca przepadnie – a to dzięki nowej funkcji autozapisu. Od teraz Twoje działania zapisywane są na bieżąco, dzięki czemu możesz wrócić do przerwanej edycji.

Zobacz więcej

02-08-2022
Nowa funkcja
Mobile Marketing

Integracja SALESmanago Mobile z Flutter

Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.

Zobacz więcej

Czerwiec 2022

06-06-2022
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Personalizacja Listy Kontaktów

Od teraz możesz ułatwić sobie pracę poprzez personalizowanie Listy Kontaktów. Wyświetlaj na niej jedynie te informacje o Kontaktach, które są dla Ciebie najważniejsze.

06-06-2022
Usprawnienie
Live Chat

Świeża odsłona kreatora Live Chat

Kreator Live Chat przeszedł dogłębną metamorfozę! W swojej nowej odsłonie, uproszczonej i bogatszej o szereg funkcji, jest znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika.

Zobacz więcej

Maj 2022

18-05-2022
Nowa funkcja
API

API Produktowe

Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
11-05-2022
Nowa funkcja
Other

Integracja z BaseLinker

BaseLinker to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych takich jak Allegro, eBay, Amazon, Google Shopping i Etsy. Dzięki naszej najnowszej integracji wzbogacisz informacje o Kontaktach o dane transakcyjne oraz stworzysz zaawansowane segmenty na podstawie źródeł transakcji. Wykorzystuj dane z platform sprzedażowych do tworzenia zaawansowanych, wielokanałowych kampanii oraz wyświetlania lepszych rekomendacji.

Zobacz więcej

Kwiecień 2022

13-04-2022
Nowa funkcja
Other

Integracja z BigCommerce

BigCommerce to popularna platforma eCommerce, która umożliwia tworzenie wielu witryn sklepowych
i zarządzanie nimi za pomocą specjalnego dashboardu.
12-04-2022
Usprawnienie
Automation Processes

Workflow i Reguły Automatyzacji – nowy status zgody: "Niepotwierdzona"

Zarządzanie kontaktami za pośrednictwem platformy SALESmanago stało się właśnie jeszcze łatwiejsze, a to za sprawą wprowadzenia nowego statusu zgody marketingowej – "Niepotwierdzona" – w procesach Workflow i Regułach Automatyzacji. Status ten oznacza, że dana osoba wypełniła formularz, ale nie wyraziła zgody. Nowy status, widoczny na karcie kontaktu, można wykorzystywać w procesach automatyzacji, opierając na nim spersonalizowaną komunikację wielokanałową.

Zobacz więcej

12-04-2022
Nowa funkcja
Settings

Centrum Integracji

Ulepsz swoją platformę SALESmanago z wykorzystaniem danych z uprzednio wdrożonych narzędzi
i zwiększ produktywność dzięki płynnemu przebiegowi integracji. Nasze nowe Centrum, zawierające nowoczesną bibliotekę integrowalnych narzędzi, usprawnia procesy integracji oraz ułatwia wykorzystywanie ich pełnego potencjału.

Marzec 2022

21-03-2022
Nowa funkcja
Social Media

Sales Generation

Wykorzystuj sieci reklamowe, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły twoją stronę i opuściły ją bez dokonania zakupu, a także do osób, które jeszcze jej nie odwiedziły, ale odpowiadają profilem twoim klientom. Wyświetlaj automatycznie idealnie dopasowane reklamy retargetingowe, udoskonalone dzięki zaawansowanym algorytmom AI.
20-03-2022
Nowa funkcja
Other

Integracja z LiveChat Inc.

Wykorzystuj dane z czatów do automatyzacji swoich kampanii: nowa integracja z LiveChat Inc. pozwala na przesyłanie informacji o kontaktach i rozmowach do SALESmanago.
14-03-2022
Usprawnienie
Lead Generation

Zaawansowany kreator formularzy w Custom Modal Designerze

Udoskonalony kreator w Custom Modal Designerze pozwala na tworzenie zaawansowanych formularzy
o rozbudowanej strukturze. Teraz możesz podzielić swój formularz na kilka kolumn i określić, jakie pola danych mają się znajdować w każdej z nich.

Zobacz więcej

14-03-2022
Nowa funkcja
Other

Zarządzanie kontami Multi-store

Dla twojej wygody wprowadziliśmy możliwość przełączania się między kontami bez wylogowywania. Wystarczy, że zalogujesz się w aplikacji do tych kont, z których chcesz korzystać, a uzyskasz dostęp do wszystkich treści w jednym miejscu.
04-03-2022
Usprawnienie
Other

Logowanie poprzez konto Microsoft

Wiemy, jak cenny jest twój czas, dlatego robimy wszystko, aby ułatwić ci życie. Od teraz możesz zalogować się do aplikacji SALESmanago nie tylko za pośrednictwem Google czy LinkedIna, ale także poprzez konto Microsoft.

Luty 2022

18-02-2022
Usprawnienie
Automation Processes

Dezaktywacja kampanii w Workflow za pomocą scenariuszy

Dezaktywuj kampanie w Workflow, używając jednego z trzech scenariuszy, które ułatwią Ci planowanie dalszych działań. Dzięki nim zdecydujesz, czy system dokończy rozpoczęte procesy, wstrzyma je do ponownego uruchomienia, czy przeniesie kontakty na końcowy etap kampanii.

Zobacz więcej

18-02-2022
Nowa funkcja
Automation Processes

Nowe zdarzenie, warunek i akcja w Regułach Automatyzacji

Od teraz dzięki nowemu zdarzeniu, warunkowi i akcji możesz użyć szczegółów słownikowych do rozbudowywania procesów automatyzacji. Wykorzystując te dodatkowe informacje z Karty Kontaktu, które opierają się na dacie lub liczbie, twórz zaawansowane, w pełni zautomatyzowane kampanie.
03-02-2022
Usprawnienie
Live Chat

Ikona informująca o oczekującej konwersacji w Live Chacie

Ulepsz wygląd dymka Live Chatu na swojej stronie, ustawiając ikonę informującą o oczekującej konwersacji. Dzięki temu zachęcisz użytkownika do rozwinięcia okna czatu przy każdej nowej wizycie.

Zobacz więcej

03-02-2022
Usprawnienie
Analytics

Tooltipy związane z Revenue Attribution

Dashboardy biznesowe zostały wzbogacone o przydatne informacje na temat paneli Revenue Attribution. Przygotowane przez naszych specjalistów tooltipy pomogą Ci zrozumieć sposób liczenia wszystkich przychodów, a także ułatwią analizowanie kampanii pod kątem zwiększania sprzedaży.

Zobacz więcej

03-02-2022
Nowa funkcja
Customer Preference Center

Centrum Preferencji Klienta

Odkryj potrzeby i pragnienia konsumentów dzięki Centrum Preferencji Klienta. To kluczowe dla eCommerce narzędzie na nowo zapewni twoim klientom głos, który zostanie usłyszany. Zwiększaj sprzedaż i buduj silniejsze, długotrwałe relacje oparte na wzajemnym szacunku i zgodzie. Wykorzystuj Centrum do zbierania danych typu zero-party, które od razu przełożysz na zautomatyzowane procesy marketingowe oraz w pełni spersonalizowane przepływy komunikacji z klientami.

Zobacz więcej

Styczeń 2022

26-01-2022
Usprawnienie
API

Przesyłanie informacji o zgodach (API)

W ramach dwóch metod API dodawania lub modyfikowania kontaktów (api/contact/batchupsert i api/contact/batchupsertv2) możesz przesłać informacje o zgodach, które pojawią się na Karcie Kontaktu.

Zobacz więcej

26-01-2022
Usprawnienie
Other

Nowa stopka w systemie SALESmanago

Odświeżony wygląd systemu SALESmanago został wzbogacony o nową stopkę, wpisującą się w styl całej nawigacji.
13-01-2022
Usprawnienie
Automation Processes

Akcja „Wyślij e-mail po porzuconym koszyku” do kontaktów ze statusem opt-out

Wyślij spersonalizowaną wiadomość e-mail ze scenariuszem porzuconego koszyka do kontaktów ze statusem opt-out, aby przypomnieć o niedokończonej transakcji. Dzięki tej opcji z łatwością dotrzesz do wszystkich klientów i zwiększysz szansę na finalizację zakupów.

Zobacz więcej

13-01-2022
Usprawnienie
Lead Generation

Dostosowywanie ustawień pop-upu w Custom Modal Designerze

Twórz oddzielne kreacje i edytuj szczegóły wyświetlania pop-upu osobno dla wersji komputerowej i mobilnej w Custom Modal Designerze. Dzięki możliwości dostosowania wyglądu wiadomości do urządzenia skuteczniej przyciągniesz uwagę swoich odbiorców.

Zobacz więcej

04-01-2022
Usprawnienie
Lead Generation

Google Analytics w Pop-upie z grafiką

Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do kreatora Pop-up z grafiką i zacznij zbierać dodatkowe dane.

Zobacz więcej

04-01-2022
Usprawnienie
Lead Generation

Google Analytics w Custom Modal Designerze

Od teraz możesz śledzić interakcje ze stworzonymi elementami również na swoim koncie Google Analytics. Dodaj odpowiednie parametry UTM do pop-upów z Custom Modal Designera i zacznij zbierać dodatkowe dane.

Zobacz więcej

04-01-2022
Usprawnienie
API

Ulepszona metoda Aktywności Kontaktów (API)

Udoskonalona metoda API śledzenia aktywności (api/contact/recentActivity) od teraz zwraca to samo ID kontaktu, które widnieje na jego Karcie Kontaktu.

Zobacz więcej

04-01-2022
Usprawnienie
Automation Processes

Nowa opcja w akcji „Wyślij powiadomienie Push do kontaktu (SALESmanago Mobile)”

Zautomatyzowane powiadomienia Push w SALESmanago Mobile zostały wzbogacone o nową opcję personalizacji. Możesz dostosować każdą wysyłaną wiadomość, używając informacji zaciągniętych z Karty Kontaktu w CDP (np. szczegóły standardowe i słownikowe).

Zobacz więcej

Grudzień 2021

29-12-2021
Nowa funkcja
Other

Nowy interface SALESmanago

Przeprojektowany interface SALESmanago wykorzystuje innowacyjne podejście do architektury informacji. Nowe menu z wygodną wyszukiwarką pozwala na szybką, intuicyjną nawigację po systemie. Razem z szybkimi linkami dają ci dostęp do 650+ funkcjonalności w maksymalnie dwa kliknięcia.

Zobacz więcej

13-12-2021
Nowa funkcja
CDP & Segmentation

Nowy element segmentów dynamicznych – „Wizyta”

Nowy element segmentów dynamicznych pozwala tworzyć grupy kontaktów w oparciu o informacje na temat wizyt. Wybierz typ wizyty, a następnie określ jej szczegóły lub datę i użyj dokładnie wyselekcjonowanych kontaktów do procesów automatyzacji.

Zobacz więcej

13-12-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Ustawienia wielkości grafik w Custom Modal Designerze

Udoskonalony widget z obrazkiem w Custom Modal Designerze pozwala na modyfikowanie grafiki poprzez skalowanie, rozciąganie i ustawianie poziomu przezroczystości. Możliwość zmiany wielkości grafiki daje ci większą swobodę podczas tworzenia pop-upów.

Zobacz więcej

13-12-2021
Usprawnienie
Automation Processes

Rekomendacje AI w akcji „Wyślij e-mail dynamiczny wykorzystując scenariusz”

Od teraz w akcji „Wyślij e-mail dynamiczny wykorzystując scenariusz” możesz wybrać jeden z pięciu scenariuszy rekomendacji AI, dzięki którym dotrzesz do klientów w odpowiednim momencie oraz miejscu z wysoko spersonalizowaną, przyciągającą uwagę ofertą.

Zobacz więcej

13-12-2021
Usprawnienie
Website Personalization

Dodatkowe ustawienia wyświetlania w Personal Shopping Inbox

Dzięki ustawieniom wyświetlania „Przy każdej odsłonie”, „Co X odsłon”, „Od X do Y odsłony” w Personal Shopping Inbox precyzyjnie określisz częstotliwość komunikacji z osobami odwiedzającymi twoją stronę.

Zobacz więcej

01-12-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Rozszerzona analityka w Custom Modal Designerze

W analityce pop-upów stworzonych w Custom Modal Designerze możesz przejrzeć statystyki wyświetleń, wypełnień oraz kliknięć, dzięki czemu na bieżąco kontrolujesz skuteczność poszczególnych kreacji.

Zobacz więcej

01-12-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Odświeżony podgląd w Custom Modal Designerze

Odświeżony podgląd projektu nie tylko daje Ci możliwość intuicyjnego korzystania z kreatora, ale także ułatwia rozeznanie się w poszczególnych elementach tworzonego pop-upu. Dowolnie przesuwaj, kopiuj i usuwaj widgety lub struktury, kontrolując wygląd projektu na każdym etapie.

Zobacz więcej

Listopad 2021

17-11-2021
Nowa funkcja
Automation Processes

Nowe opcje w elemencie "Czekaj" w Workflow

Tworzenie zaawansowanych kampanii dzięki dwóm dodatkowym opcjom w elemencie "Czekaj":
  • Czekaj do – możliwość wskazania konkretnej daty,
  • Czekaj do konkretnego dnia – możliwość wskazania konkretnego dnia tygodnia albo miesiąca lub wybrania opcji ostatniego dnia miesiąca.

Zobacz więcej

17-11-2021
Nowa funkcja
Mobile Marketing

Integracja z bramką SMS Libonet

Libonet to popularny dostawcą usług wysyłki SMS na Litwie.

Zobacz więcej

17-11-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Nowa akcja w Centrum Segmentacji Kontaktów

Uruchamianie Reguły lub Workflow z poziomu listy segmentów w Centrum Segmentacji Kontaktów.

Zobacz więcej

17-11-2021
Usprawnienie
Personal Shopping Inbox

Personal Shopping Inbox – dodatkowa opcja wyświetlania

Dodanie do Personal Shopping Inbox opcji, by nie pokazywać ponownie okna po jego zamknięciu.

Zobacz więcej

17-11-2021
Usprawnienie
Command Center

Nazwy wiadomości SMS w Command Center

Wyświetlanie SMS-ów wysyłanych z reguł i workflow z nazwami odpowiadającej im wiadomości.

Zobacz więcej

17-11-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Rozbudowany formularz Express

Rozszerzenie kreatora Formularzy Express o możliwość zaznaczenia, które pole jest obowiązkowe.

Zobacz więcej

17-11-2021
Usprawnienie
Live Chat

Udoskonalenie wyglądu Live Chatu

Uproszczony, odświeżony widok ustawień zaawansowanych w ostatnim kroku.

Zobacz więcej

17-11-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Zmiana ustawień widgetu z przyciskiem w Custom Modal Designer

Możliwość podlinkowania przycisku oraz dodania bardziej zaawansowanych ustawień w CMD.

Zobacz więcej

02-11-2021
Nowa funkcja
Automation Processes

Nowe zdarzenie w Regułach Automatyzacji i Workflow

Możliwość przygotowania kampanii rozpoczynającej się od zdarzenia: "Kontakt zapisano na wysyłkę SMS".

Zobacz więcej

02-11-2021
Usprawnienie
Mobile Marketing

Ulepszenie w analityce Mobile Marketingu

Dashboard Mobile Marketingu rozszerzony o informacje nt. kliknięć i listy kontaktów, które kliknęły w wiadomość. Dodatkowo informacja na karcie kontaktu o otwarciach i kliknięciach Mobile Marketing.

Zobacz więcej

Paździenik 2021

30-10-2021
Nowa funkcja
Automation Processes

Biblioteka Workflow

Biblioteka Workflow posiadająca około 20 predefiniowanych, podstawowych i zaawansowanych szablonów Workflow, za pomocą których tworzyć można własne, rozbudowane, wielokanałowe kampanie. Do stworzenia szablonów wykorzystana została wiedza i doświadczenie naszych najlepszych Specjalistów Marketing Automation.

Zobacz więcej

Biblioteka Workflow
29-10-2021
Usprawnienie
API

Metoda API do wysyłania masowych powiadomień na urządzenia mobilne

Nowa metoda API, która pozwala na wysyłanie masowych powiadomień Web Push wszystkim użytkownikom lub tym, którzy mają przypisane konkretne tagi.
27-10-2021
Nowa funkcja
Mobile Marketing

Integracja z bramką SMS MTarget

MTarget to rozbudowana bramka o zasięgu międzynarodowym, operująca w Europie i w Afryce.

Zobacz więcej

26-10-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Wybór tagów na dashboardzie CDP

Możliwość wyboru tagów, które pojawią się na karcie
“Tagi z największą ilością kontaktów” w dashboardzie analityki CDP.

Zobacz więcej

25-10-2021
Usprawnienie
Mobile Marketing

Wartość kuponu w treści testowego SMS-a

Przy wysyłce testowej wiadomości SMS zaciąganie wartości kuponów zamiast szablonu.

Zobacz więcej

25-10-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Podgląd w Custom Modal Designer

Możliwość podglądu wielkości pop-upu w CDM.

Zobacz więcej

25-10-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Zmiana czcionki w Custom Modal Designer

Przy zmianie rodzaju czcionki w widgecie z formularzem zmienia się również rodzaj czcionki w polu wpisywania tekstu.

Zobacz więcej

22-10-2021
Usprawnienie
Live Chat

Liczba rozmów oczekujących na pasku adresu czatu

Zalogowani na czat użytkownicy widzą liczbę oczekujących konwersacji na pasku adresu czatu.

Zobacz więcej

21-10-2021
Usprawnienie
Other

Zmiana koloru linków w zgodach

Możliwość zmiany koloru linków w zgodach. Edycja z poziomu listy zgód, Pop-up Express oraz Custom Modal Designer.
20-10-2021
Nowa funkcja
Lead Generation

Odświeżony interfejs list Lead Generation

Nowy, bardziej czytelny i intuicyjny interfejs Lead Generation.

Zobacz więcej

11-10-2021
Usprawnienie
Website Personalization

Wybór formatu ceny produktu w Ramkach Rekomendacji

Możliwość wyboru jednego z trzech formatów wyświetlania cen w kreatorze Ramek Rekomendacji:
  • XX
  • XX.X
  • XX.XX

Zobacz więcej

11-10-2021
Usprawnienie
Web Push

Zmiana w podglądzie powiadomienia Web Push

Usunięcie z podglądu powiadomień Web Push przykładowej domeny wysyłkowej.

Zobacz więcej

11-10-2021
Usprawnienie
Web Push

Zmiana w kreatorze powiadomień Web Push

Zamiana przykładowych tekstów w kreatorze powiadomień Web Push na placeholdery.

Zobacz więcej

11-10-2021
Usprawnienie
Web Push

Wyrównanie tekstu do prawej w formularzu zgody Web Push

Możliwość wyrównania tekstu do prawej w formularzach zgody Web Push w przypadku tekstu czytanego od prawej do lewej strony.

Zobacz więcej

10-10-2021
Usprawnienie
API

Roszerzenie metody API contact/export/data

Eksport właściwości w metodzie API contact/export/data.
01-10-2021
Nowa funkcja
Social Media

Nowy kreator Custom Audience

Zmiany w kreatorze Custom Audience:
  • nowe formularze
  • standardowy wybór kontaktów
  • usunięcie pola linku opt-out
  • usunięcie możliwości tworzenia reguł automatyzacji przez kreator

Zobacz więcej

Wrzesień 2021

28-09-2021
Usprawnienie
Analytics

Większa precyzyjność danych w Analityce Revenue

Zaokrąglenie wyświetlanych danych na dashboardach do dwóch miejsc po przecinku.

Zobacz więcej

28-09-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Tworzenie segmentów w panelu CDP

Możliwość tworzenia segmentów bezpośrednio z poziomu dashboardu CDP.

Zobacz więcej

26-09-2021
Usprawnienie
Mobile Marketing

Krótkie linki w wiadmościach WhatsApp

Możliwość skrócenia linku w wiadomości tekstowej wysłanej przez WhatsApp.

Zobacz więcej

22-09-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Dodatkowa opcja w Segmentach Dynamicznych

Definiowanie dodatkowych informacjio transakcjach w Segmencie Dynamicznym.

Zobacz więcej

21-09-2021
Usprawnienie
Automation Processes

Zaproszenia przez WhatsApp za pomocą reguł automatyzacji i workflow

Wysyłanie zaproszeń do kontaktów przez WhatsApp, używając reguł automatyzacji lub workflow - akcja "Wyślij zaproszenie WhatsApp".

Zobacz więcej

18-09-2021
Nowa funkcja
Other

Cotygodniowy newsletter biznesowy Nowa Funkcjonalność

Dodanie nowej opcji w sekcji Raporty - "Polecanie newsów". Możliwość zapisania się na cotygodniowy newsletter z insightami biznesowymi.

Zobacz więcej

17-09-2021
Usprawnienie
Automation Processes

Wysyłka maili w określonym czasie w regułach automatyzacji i workflow

Możliwość ustawienia czasu, w którym ma zostać wysłany e-mail z reguły automatyzacji lub workflow.

Zobacz więcej

15-09-2021
Usprawnienie
Other

Obsługa monitorowania stron i aplikacji stworzonych w technologii SPA (Single Page Application)

Możliwość monitorowania stron i aplikacji stworzonych w technologii SPA. Ważne ze względu na rosnącą popularność tej technologii i nacisk na wygodę użytkowników mobile.

Zobacz więcej

10-09-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Filtrowanie wybranych tagów z listy

Możliwość oznaczenia wybranych tagów z listy gwiazdką oraz ich sortowanie. Tagi z gwiazdką pojawią się na początku listy.

Zobacz więcej

06-09-2021
Usprawnienie
Command Center

Podgląd maili w Command Center

Dostęoność podglądu zaplanowanego maila bezpośrednio w kalendarzu.

Zobacz więcej

01-09-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

"Zapytaj Google" na Karcie Kontaktu

Uzyskiwanie dodatkowych danych o swoim kontakcie po kliknięciu w nazwę, dzięki funkcji "Zapytaj Google", która wyszukuje informacje o konkretnej osobie w wyszukiwarce Google po kliknięciu w nazwę na karcie kontaktu.

Zobacz więcej

Sierpień 2021

30-08-2021
Usprawnienie
Website Personalization

Rozbudowana Ramka Rekomendacji

Większa liczba opcji szczegółów do uzupełnienia Ramki Rekomendacji.

Zobacz więcej

30-08-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Pop-upy dla opt-out w Custom Modal Designer

Możliwość wyświetlenia pop-up kontaktom, które posiadają status opt-out.

Zobacz więcej

19-08-2021
Usprawnienie
Other

Sekcja "Co nowego" dostępna bezpośrednio w SALESmanago

Wyświetlanie bezpośrednio w systemie informacji o zmianach, nowych wydarzeniach, webinariach, wpisach na blogu itp.

Zobacz więcej

17-08-2021
Nowa funkcja
Lead Generation

Panel Analityczny Lead Generation

Analiza wzrostu bazy kontaktów i wyników wszystkich formularzy. Pełny dostęp do informacji o najlepszym źródle pozyskiwania kontaktów. Porównanie najbradziej efektywnych.

Zobacz więcej

Panel Analityczny Lead Generation
07-08-2021
Nowa funkcja
Personal Shopping Inbox

Personal Shopping Inbox

Możliwość definicji doświadczeń zakupowych w sklepie online za pomocą Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Ofert Specjalnych i Rekomendacji. Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom spersonalizowania komunikacji.

Zobacz więcej

Personal Shopping Inbox

Lipiec 2021

27-07-2021
Usprawnienie
Other

Podgląd podlinkowanego tekstu w Live Chat

Możliwość podglądu podlinkowanego fragmentu tekstu w wiadomości wysyłanej przez Live Chat.

Zobacz więcej

27-07-2021
Usprawnienie
Email Marketing

Podgląd koloru tła w E-mail Designer

Możliwość trwałego zaznaczenia opcji podglądu koloru tła w polu tekstowym celem uniknięcia ponownego wyboru przy każdej edycji tekstu w E-mail Designer.

Zobacz więcej

20-07-2021
Usprawnienie
Web Push

Zmiany na liście powiadomień Web Push

Możliwość rozwinięcia i podglądu wszystkich wysłanych jednocześnie powiadomień Web Push.

Zobacz więcej

20-07-2021
Usprawnienie
Web Push

Śledzenie powiadomień Web Push w Google Analytics

Możliwość dodania własnych parametrów do powiadomień Web Push celem monitorowania w Google Analytics.

Zobacz więcej

20-07-2021
Usprawnienie
Email Marketing

Link opt-out z wysyłki SMS-ów

Link do wypisu z otrzymywania SMS-ów w wiadomości SMS z Mobile Marketingu.

Zobacz więcej

16-07-2021
Nowa funkcja
Web Push

Powiadomienia Web Push 2.0

Rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1 do 1 z treściami AI, w pełni napędzana danymi CDP.
Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć dzienny ruch na stronie nawet o 25%.
Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne dzięki czemu
zwiększają zasięg marki.

Zobacz więcej

Powiadomienia Web Push 2.0
02-07-2021
Nowa funkcja
CDP & Segmentation

Hiper Segmentacja no-code

Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia. Jak zauważa Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów.
Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

Zobacz więcej

Hiper Segmentacja no-code

Czerwiec 2021

15-06-2021
Usprawnienie
Website Personalization

Nowy scenariusz rekomendacji w Ramkach Rekomendacji

Wzbogacenie Ramek Rekomendacji o nowy scenariusz pozwalający na rekomendowanie produktów
ze wskazanej kategorii. Scenariusz wspiera mechanizm cross-sellingu i pozwala zwiększać wartość koszyków zakupowych.

Zobacz więcej

15-06-2021
Usprawnienie
Other

Nowa szata graficzna ekranu logowania.

Rozszerzenie sekcji "Co nowego" poprzez podzielenie jej na pięć kategorii ułatwiających znalezienie ciekawych newsów, informacji o wydarzeniach, nowych funkcjonalnościach oraz usprawnieniach.

Zobacz więcej

Maj 2021

25-05-2021
Usprawnienie
Website Personalization

Zmiana w zaawansowanych opcjach wyświetlania widgetu Social Proof

Możliwość wyświetlania widgetu Social Proof na konkretnych podstronach.

Zobacz więcej

23-05-2021
Nowa funkcja
Other

Marketing Insights

Oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie BI, które dostarcza zespołom marketingowym praktycznych wskazówek, informacji i rekomendacji opartych na danych, co pozwala zwiększać ROI. Według Forrester 74% firm deklaruje, że chce być „data-driven”, ale tylko 29% z nich faktycznie odnosi sukcesy w łączeniu analityki z działaniem. Powszechnym mitem jest, że efektywne wykorzystanie MarTech wymaga współpracy z data scientist.
SALESmanago to no-code Customer Data Platform & Customer Experience Platform.
To znaczy, że możesz z niego korzystać bez IT, czy Data Scientist. Nasze napędzane danymi insighty marketingowe mogą stać się nową walutą twojego biznesu.
Marketing Insights

Zobacz więcej

18-05-2021
Usprawnienie
Lead Generation

Rozszerzenie opcji wyświetlania pop-upów

Możliwość wyświetlania pop-upów "co określoną liczbę wizyt" oraz "w wybranym przedziale wizyt w kreatorze Pop-up Ekspress oraz Custom Modal Design. Funkcjonalność ta pozwala na precyzyjne dopasowanie wyświetlania pop-upów w zależności od aktywności użytkowników odwiedzających stronę WWW.

Zobacz więcej

04-05-2021
Usprawnienie
Email Marketing

Rozszerzenie statystyk w testach A/B/X e-maili

Wysłanie testów A/B e-maili wraz z opcją wysyłki finalnej wersji wiadomości. Wersja wysyłki może zostać wybrana na podstawie lepszych statystyk OR lub CTR przeprowadzonych testów.

Zobacz więcej

04-05-2021
Usprawnienie
Other

Rozszerzenie informacji wysyłanych w alertach o szczegóły słownikowe

Wzbogacenie alertów wysyłanych z systemu o dodatkowe
informacje zawarte w szczegółach słownikowych.

Zobacz więcej

04-05-2021
Usprawnienie
Mobile Marketing

Przypisywanie wielu nadawców do konta wysyłkowego w Mobile Marketingu

Możliwość dodania wielu nadawców do integracji jedną z 56 różnych bramek SMS przy wysyłce wiadomości z Mobile Marketingu.
W trakcie procesu przygotowywania SMS-ów możliwość wyboru nadawcy tak, aby był dopasowany do wybranej kampanii.

Zobacz więcej

04-05-2021
Usprawnienie
Live Chat

Języka szwedzki w Live Chat

Uwzględnienie języka szweckiego w dopasowaniu treści Live Chat do wersji językowej przeglądarki odwiedzających stronę.

Zobacz więcej

04-05-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Zmiana w filtrach na liście kontaktów

Możliwość usunięcia filtrów na liście kontaktów za pomocą przycisku "wyczyść filtry".

Zobacz więcej

Kwiecień 2021

13-04-2021
Usprawnienie
Website Personalization

Rozszerzenie listy języków obsługiwanych przez Voice Commerce

Rozszerzenie rozpoznawania wprowadzanych komend głosowych klientów do ponad 70 różnych języków. Voice Commerce pozwala na głosowe wyszukiwanie produktów w sklepie online.

Zobacz więcej

09-04-2021
Nowa funkcja
Website Personalization

Voice Search

Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym z możliwością połączenia danych CDP, NLP oraz rekomendacji produktowych AI.

Zobacz więcej

Voice Commerce

Marzec 2021

23-03-2021
Usprawnienie
Analytics

Nowe raporty tygodniowe i miesięczne

Możliwość subskrybcji tygodniowych i miesięcznych raportów podsumowujących rezultaty pracy w systemie.

Zobacz więcej

16-03-2021
Usprawnienie
Live Chat

Powiadomienie dla konsultanta w przypadku dezaktywacji Live Chatu

Dodanie do Live Chatu komunikatu dla konsultanta o czasie dezaktywacji i konieczności zakończenia prowadzonych rozmów. Od momentu dezaktywacji konsultant ma 15 min na zakończenie 1 prowadzonej rozmowy.

Zobacz więcej

10-03-2021
Nowa funkcja
Website Personalization

Cinderella AI

Visual Product Search i rekomendacje produktowe

Zobacz więcej

AI Visual Search
10-03-2021
Usprawnienie
Mobile Marketing

Przycisk w wiadomości tekstowej wysłanej przez Viber

Możliwość dodania przycisku z linkiem do swoich wiadomości tekstowych wysyłanych przez Viber.

Zobacz więcej

01-03-2021
Usprawnienie
Email Marketing

Dark mode w E-mail Designer

Możliwość ustawienia koloru tła w E-mail Designer ułatwiającego podgląd wiadomości na ciemnym tle po edycji tekstu.

Zobacz więcej

Luty 2021

11-02-2021
Nowa funkcja
Analytics

Dashboard Procesów Automatyzacji

Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

Zobacz więcej

Automation Processes Dashboard
01-02-2021
Usprawnienie
Other

Nowa opcja wyszukiwania w galerii produktów

Możliwość wyszukiwania produktów w galerii po ich ID.

Zobacz więcej

Styczeń 2021

21-01-2021
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Waluta w dashboardzie RFM

Usprawnienie panelu RFM poprzez możliwość wyboru waluty, która będzie wyświetlana obok danych sprzedaży.

Zobacz więcej

07-01-2021
Nowa funkcja
Loyalty Program

Program lojalnościowy

Unikalny i przyjazny dla użytkownika kreator, który pomoże skonfigurować różne poziomy członkostwa w programie lojalnościowym bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT. Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji.

Zobacz więcej

Loyalty program

Listopad 2020

01-11-2020
Nowa funkcja
Automation Processes

Search Engine Turbocharger

Search Engine Turbocharger pozwoli ci na ulepszenie wyników wyszukiwania swojego sklepu internetowego, dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika. Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu zoptymalizowania działania mechanizmu. Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
Search Engine Turbocharger

Październik 2020

01-10-2020
Nowa funkcja
Command Center

Command Center

Command Center to nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi. Daje on scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów. Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne osiągnięcia, poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji.
Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.
Command Center
01-10-2020
Nowa funkcja
CDP & Segmentation

Dashboard CDP

Dashboard CDP to panel analityczny umożliwiający dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji. Wykorzystaj dane z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy oraz monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych. Dzięki Dashboardowi CDP porównasz, jak zmienia się twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizujesz, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów.
Dashboard CDP
01-10-2020
Nowa funkcja
Other

Integracja z Google Ads i Ad form

Przeprowadź integrację z Google Ads, oraz Adform i wykorzystuj dane behawioralne, i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, aby tworzyć i zarządzać grupami odbiorców reklam w obu tych platformach. Prowadź kampanie remarketiowe, lub win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w Workflow, oraz Regułach Automatyzacji. Możesz teraz uzupełnić swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia klienta.
Integration with Google Ads and Adform
01-10-2020
Nowa funkcja
Lead Generation

Custom Modal Designer

Ten zaawansowany kreator umożliwia ci wyświetlanie wybranym grupom klientów pop-upów zawierających specjalne oferty, na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CDP. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana. Pozyskaj więcej potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie. Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, takich jak tworzenie pop-upów z użyciem widżetów, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej, zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Custom Modal Designer

Wrzesień 2020

01-09-2020
Nowa funkcja
Email Marketing

Treści warunkowe w emailach

Treści warunkowe w emailach pozwalają na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.
Conditional Content in Email

Sierpień 2020

17-08-2020
Nowa funkcja
Live Chat

Etap trzeci Live Chat 2.0

Nowy kreator pozwalający na projektowanie okna czatu idealnie dopasowanego do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony. Sprawdź i przekonaj się sam, jak ciekawe może być tworzenie nowych okien chatu.

Zobacz więcej

01-08-2020
Nowa funkcja
Email Marketing

Dashboard e-mail marketing

Dashboard E-mail Marketingu prezentuje szczegółowe statystyki wszystkich Twoich kampanii mailowych. Daje ci on między innymi możliwość oceny zaangażowania kontaktów w poprzednich kampaniach, czy określenia najlepszego czasu na wysłanie kolejnego mailingu. Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki emailom i newsletterom wysyłanym z SALESmanago . Wykorzystaj analitykę stanu bazy, wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania swoimi kampaniami oraz poprawy ich skuteczności.
Email Marketing Dashboard
17-08-2020
Nowa funkcja
Live Chat

Mobile Marketing 2.0 wraz z WhatsApp i Viber

Mobile Marketing to nowoczesny moduł pozwalający na komunikację z klientami poprzez różne kanały komunikacji takie jak: SMS, WhatsApp i Viber! Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych, którą odnajdziesz na naszym nowym Dashboardzie. Sprawdź, które kanały są najbardziej efektywne dla Twojego ecommerce.

Czerwiec 2020

01-06-2020
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Optymalizacja działania wszystkich mechanizmów opartych na kontaktach

W ostatnim czasie skupiliśmy się mocno na optymalizacji wszystkich procesów związanych z zarządzaniem kontaktami. Patrząc z radością na wciąż rosnące bazy kontaktów naszych Klientów, dołożyliśmy wszelkich starań, by nasi Klienci w szybki sposób mogli prowadzić działania związane z kontaktami.

Maj 2020

01-05-2020
Usprawnienie
Other

Nowy silnik rekomendacji Copernicus

Usprawniliśmy nasz silnik rekomendacji AI & Machine Learning Copernicus. Algorytmy odpowiedzialne za przeliczanie rekomendacji zostały uaktualnione i zmienione na podstawie zgromadzonych danych. Teraz korzystając z rekomendacji wspartych przez Copernicusa możesz rekomendować produkty jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb swoich klientów!
New version of our Copernicus Machine Learning & AI recommendations system
01-05-2020
Nowa funkcja
CDP & Segmentation

Deep Behavioural Profiling na karcie kontaktu

Deep Behavioural Profiling pozwala śledzić nie tylko listę obejrzanych przez użytkownika produktów, ale też informacje na temat wszystkich sprawdzanych przez niego parametrów i wyświetlanych szczegółów o danym produkcie.
Na tej podstawie wyłaniane są cechy wspólne, unikalne dla każdego klienta, pozwalające na dokładne dopasowanie oferty do jego preferencji. Teraz dla każdego klienta możesz śledzić stopień w jakim interesował się produktami znajdującymi się na Twojej stronie. Moduł na karcie kontaktu przedstawia najpopularniejsze produkty oraz sposób w jaki klient je oglądał.
Deep behavioural profiling on the contactcard
01-05-2020
Nowa funkcja
Analytics

Analityka Predykcji - dashboard

Nowy zaawansowany panel analityczny przedstawiający dane predykcji churnu oraz prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu dla całej bazy kontaktów. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI, dzięki którym dokładnie możesz określić stan swojej bazy kontaktów oraz określić najlepszy kanał komunikacji ze swoimi klientami, który przynosi największe zyski. Dashboard wzbogacony jest o szczegółową analizę Customer Lifetime Value wszystkich klientów.
Prediction analysisdashboard

Kwiecień 2020

01-04-2020
Nowa funkcja
CDP & Segmentation

Analityka Predykcji na karcie kontaktu

Na każdej karcie kontaktu został wprowadzony zaawansowany panel analityczny pozwalający przewidzieć wartość klientów i zysk, jaki można wygenerować poprzez działania marketingowe. Mechanizm został wsparty o algorytmy AI pozwalające przewidzieć prawdopodobieństwo dokonania zakupów, każdego pojedynczego klienta, a także jego prawdopodobieństwo churnu. Analiza wzbogacona jest o informacje na temat najlepszych kanałów komunikacji każdego pojedynczego klienta.

Zobacz więcej

Predictive Analytics on the contactcard
01-04-2020
Nowa funkcja
Website Personalization

Kreator widżet Social Proof

Prosty w użyciu kreator Social Proof dla eCommerce pozwalający na prezentowanie komunikatów na Twojej stronie WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem.

Zobacz więcej

Social Proof widgetwizard
01-04-2020
Nowa funkcja
Website Personalization

Mechanizm do tworzenia własnych widżetów Social Proof na stronie www

W przypadku, gdy na swojej stronie www chcesz umieścić widżet Social Proof o zaprojektowanym przez Ciebie wyglądzie, możesz wykorzystać nasz mechanizm, by pokazywać Twoje widżety na stronie. Czyli nie musisz używać naszego kreatora, by mieć widżet Social Proof na swojej stornie. Poznaj jakich metod musisz użyć.

Zobacz więcej

Mechanism dedicated to creating your own Social Proof widgets on the website
01-04-2020
Nowa funkcja
Lead Generation

Prosty kreator do tworzenia pop-upów z grafiką (bez formularza)

W celu wyjścia naprzeciw stawianym wymaganiom, maksymalnie uprościliśmy tworzenie pięknych pop-upów zawierających grafikę bez formularza, poprzez stworzenie prostego kreatora pop-up z grafiką. Dodatkowo kreator zawiera dużo ciekawych opcji takich jak np. tworzenie różnych wersji popupa dla desktop i mobile, czy inny sposób wyświetlania w zależności od miejsca wyświetlania.

Zobacz więcej

Simple wizard to create pop-ups with graphics (without a form)
01-04-2020
Nowa funkcja
Live Chat

Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie

Jednym z etapów rozwoju Live Chatu 2.0 było dodanie możliwości ustawienia Automatic Sales Chat Bot w Live Chacie na stornie www. Teraz możesz np. rekomendować produkty swoim klientom automatycznie poprzez wyświetlenie ich w oknie rozmowy. Samo uruchomienie tej funkcji jest bardzo proste i zajmuje maksymalnie 2 min!
Automatic Sales Chat Bot in Live Chat
01-04-2020
Nowa funkcja
Live Chat

Pierwszy etap Live Chat 2.0

Nasz Live Chat zmienia się dla Was, by usprawnić codzienną komunikację z Waszymi klientami. Pierwszy etap obejmuje wprowadzenie usprawnień w tworzeniu nowych konsultantów, nadawanie dodatkowych ról dla konsultantów, grupowanie konsultantów, samo tworzenie grup konsultantów, panel zarządzania konsultantami i ich grupami, panel przeprowadzonych rozmów oraz możliwość ich eksportu. Przed nami kolejne 2 najlepsze i najciekawsze
etapy do wdrożenia ;)
First stage of Live Chat 2.0
01-04-2020
Usprawnienie
Automation Processes

Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i w Workflow

Klienci, którzy posiadają moduł Website Automation Rule od teraz mogą wzbogacać jego działanie o wszystkie zdarzenia i warunki, które dostępne są w regułach
automatyzacji i Workflow. Dzięki temu możesz, wyświetlać pop-up dla kontaktów
z określonego segmentu.

Zobacz więcej

Website Automation Rule in Automation Rules and Workflow
01-04-2020
Usprawnienie
Analytics

Revenue dla poszczególnych analityk

Wzbogaciliśmy analityki każdej prowadzonej kampanii o informacje dotyczące wygenerowanej sprzedaży.
Revenue for individual analytics
01-04-2020
Usprawnienie
Analytics

Nowy wygląd analityki wysłanych wiadomości

Odświeżyliśmy wygląd analityki wysłanych emaili, aby jeszcze łatwiej można było interpretować dane z prowadzonych kampanii.
The new design of sent message analytics
01-04-2020
Nowa funkcja
Analytics

Analityka Predykcji - dodanie selektorów do wyboru grupy kontaktów

Do reguł automatyzacji i Workflow dodaliśmy dwa nowe warunki: predykcja wystąpienia churnu oraz predykcja wystąpienia zakupu. Dzięki nim możesz personalizować prowadzone kampanie 1-do-1 dostosowane do stopnia prawdopodobieństwa wystąpienia zakupu lub churnu każdego pojedynczego kontaktu.
Prediction analytics - adding selectors to choose a contactgroup
01-04-2020
Nowa funkcja
Mobile Marketing

Integracja z nową bramką SMS - skebby.com

Od teraz nasi klienci mogą również wysyłać wiadomości SMS przy użyciu bramki skebby.com
Integration with the new SMS gateway - skebby.com

Marzec 2020

01-03-2020
Usprawnienie
Other

Rozwój filtrowania produktów w galerii produktów

W galerii produktów wprowadziliśmy usprawnienie związane z filtrowaniem i wyszukiwaniem produktów po cenie. Możesz teraz w prosty sposób wyszukać produkty bez ceny, z ceną lub w dowolnym przedziale cenowym.
Development of product filtering in the product gallery
01-03-2020
Usprawnienie
Mobile Marketing

Parametry monitorujące w skróconych linkach w SMSach

Rozbudowaliśmy kreator tworzenia Web Pushy i Rich Web Pushy o możliwość dodawania przycisków do powiadomień. Przekonaj się sam, jakie możliwości daje wzbogacenie powiadomień o dodatkowe przyciski.

Zobacz więcej

Luty 2020

01-02-2020
Usprawnienie
Web Push

Dodanie przycisków do Web Pushy i Rich Web Pushy

Rozbudowaliśmy kreator tworzenia Web Pushy i Rich Web Pushy o możliwość dodawania przycisków do powiadomień. Przekonaj się sam, jakie możliwości daje wzbogacenie powiadomień o dodatkowe przyciski.

Zobacz więcej

Adding buttons to the Web Push and Rich Web Push notifications

Styczeń 2020

01-01-2020
Usprawnienie
CDP & Segmentation

Dynamiczne Segmenty

Rozwinęliśmy Segmenty Dynamiczne o możliwość podania dokładnego referralu w źródłach: wizyt i transakcji. Dzięki temu możesz w prosty sposób stworzyć segment dynamiczny zawierający kontakty, które dokonały zakupu poprzez wejście na twoją stronę bezpośrednio z Facebooka.

Zobacz więcej

DynamicSegments
01-01-2020
Usprawnienie
Analytics

Dodanie SMS i Web Push do dashboardów revenue attribution

Do dashboardów Revenue Attribution dodaliśmy dodatkowe źródła transakcji takie jak SMS oraz Web Push w szczegółowych podziałach na masowe, wysyłane z reguł oraz wysyłane z Workflow. Źródła te dodane są do zbiorczych analityk, a także jako pojedyncze kafelki, których możesz użyć do tworzenia swoich własnych spersonalizowanych dashboardów biznesowych.

Zobacz więcej

Adding SMS and Web Push to the Revenue Attribution Dashboards
Roadmap

Doskonałe połączenie danych zero- i first-party zasilane przez kompletny pakiet funkcji CDP, czyli idealne wsparcie dla średnich eCommerce z dużymi ambicjami

Planowane na 2022:

Usprawnienia
Nowe Funkcje

Wkrótce premiera:

Usprawnienia
Nowe Funkcje

Wdrożone:

Usprawnienia
Nowe Funkcje

Nowe funkcje

Wkrótce premiera

Nowy Email Drag & Drop Designer tworzony w formacie mobile-first jako pierwszy oferuje przełomowe, specjalnie zaprojektowane widżety zwiększające konwersję

Stwórz niezapomniane wrażenia dla swoich klientów dzięki udoskonalonemu kreatorowi wiadomości e-mail, dostosowanemu do kanałów mobilnych. Twórz piękne wiadomości z kreatorem, który pozwala dopasować elementy tak, aby były prawidłowo wyświetlane dla użytkowników smartfonów. Stwórz i dostosuj globalne style oraz używaj ich we wszystkich swoich szablonach. Zwiększaj atrakcyjność swoich wiadomości, dodając wyróżniające się elementy, jak na przykład dźwięk czy też widżety typu timer, social proof i inne, charakterystyczne dla eCommerce rozwiązania służące do personalizacji treści.

Postęp

85%

Meta Segmentacja pozwala dotrzeć do najlepszych segmentów i zwiększyć Customer Lifetime Value

Zmień sposób klasyfikacji i targetowania kontaktów dzięki najnowocześniejszej, wszechstronnej segmentacji. Przebudowana segmentacja łączy wszystkie dotychczasowe metody wykorzystywane przez SALESmanago w jednolitą strukturę, co jednocześnie poprawia UX oraz ułatwia obsługę. Pozwala na podział bazy kontaktów według danych z CDP (m.in. informacje podstawowe, tagi, szczegóły, transakcje, wizyty), E-mail Marketingu, Mobile Marketingu, modułu Web Push itd.

Postęp

7%

Ankiety do zbierania danych zero-party, które pozwalają zwiększyć lojalność klientów

Zaktualizuj swój pakiet funkcji CDP o kolejny przyjazny dla klienta sposób zbierania danych typu zero-party. Odmień progresywne formularze za pomocą ankiet, aby jeszcze lepiej poznać swoich odbiorców. Buduj silne relacje z konsumentami, twórz coraz dokładniejsze profile klientów i wysyłaj im tylko najlepsze rekomendacje, aby zwiększyć ich Customer Experience. Obniżaj współczynnik churnu, jednocześnie zwiększając przychody w sklepie.

Postęp

15%

Zaawansowane, niestandardowe rekomendacje produktów podnoszą średnią wielkość zamówienia

Odkryj mechanizmy rekomendacji wykraczające poza dotychczasowe działania narzędzi dostępnych na rynku. Wykorzystaj zaawansowane możliwości AI i uczenia maszynowego oraz poznaj nowe scenariusze rekomendacji produktów. Uruchom swoją kreatywność i zaprojektuj własne mechanizmy rekomendacji. Analizuj efekty działań, a następnie wybierz najskuteczniejsze scenariusze dla swoich odbiorców, aby zwiększyć wartość każdej transakcji oraz podnieść Customer Lifetime Value.

Postęp

0%

Najlepszy w swojej klasie Panel Rekomendacji Produktów zapewnia lepszą kontrolę nad budżetem marketingowym

Poznaj Panel Rekomendacji, który wprowadza jeszcze bardziej zaawansowane mechanizmy rekomendacji, w tym także więcej scenariuszy opartych o AI oraz różnorodne modele predykcyjne. Mierz wydajność rekomendacji stosowanych w sklepie. Sprawdź, jaką sprzedaż generują poszczególne scenariusze i uzyskaj sugestie, co zmodyfikować, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki. Korzystaj z zaawansowanej analizy rekomendacji, aby określić, które działania związane z rekomendacjami (np. scenariusze umieszczone w konkretnych miejscach, czy wykorzystujące konkretne media) przyniosą najlepsze efekty.

Postęp

0%
Wdrożone

Bezproblemowa integracja sklepu BigCommerce obniża wskaźnik churnu, jednocześnie zwiększając przychody

Wkrocz ze swoim sklepem BigCommerce na zupełnie nowy etap dzięki prostej i szybkiej integracji platformy z SALESmanago CDP & Marketing Automation. Usprawnij marketing omnichannel w sklepie, wykorzystując pełen potencjał widoku 360° klienta uzupełnionego o dane z wielu źródeł. Wzmocnij swoją strategię dzięki danym zero-party oraz zdobywaj lojalność klientów dzięki pełnemu pakietowi funkcji zaprojektowanych w celu zwiększenia przychodów z eCommerce. Zaskocz swoich klientów doskonałymi rekomendacjami, spersonalizowanymi wiadomościami i zbuduj najwyższej klasy, spójne doświadczenie zakupowe we wszystkich kanałach.

Postęp

100%
Wdrożone

Synchronizacja danych o produktach w czasie rzeczywistym zapewnia trafne i skuteczne rekomendacje

Poznaj nowoczesny, szybki oraz niezwykle płynny sposób przesyłania danych produktowych w systemie działającym w trybie near real-time. Wykorzystaj możliwości doskonałego rozwiązania z jeszcze dokładniejszą analityką zakupową, a także jeszcze bardziej precyzyjną segmentacją opartą na zachowaniach zakupowych. Łatwo i szybko wgrywaj do systemu aktualne dane produktowe oraz wyświetlaj hiper personalizowane rekomendacje tylko tych produktów, które są dostępne od ręki.

Postęp

100%

Usprawnienia

Wdrożone

Centrum Integracji łączy narzędzia, z których korzystasz, aby zwiększać sprzedaż

Zasil SALESmanago danymi z narzędzi, których już używasz, by podnieść swoją produktywność dzięki płynnym integracjom. Korzystaj z Centrum, które usprawnia i upraszcza proces integracji, dzięki czemu możesz korzystać z pełni ich możliwości, nie tracąc długich godzin na wdrażanie. Funkcjonalność zawiera nowoczesną bibliotekę gotowych integracji z najpopularniejszymi narzędziami na rynku.

Postęp

100%
Wkrótce premiera

Zaawansowane API Transakcyjne adresuje obecne i przyszłe wyzwania branży eCommerce

Wzbogać swoją platformę CDP o pełniejsze dane o transakcjach dzięki rozbudowanemu interfejsowi API do przesyłania danych z kanałów online i offline. Jego głównym zadaniem jest zbieranie wielu typów danych, co pozwala na jedyną w swoim rodzaju ich analizę w czasie rzeczywistym. Uzupełnij swoją bazę danych najbardziej istotnymi informacjami, korzystając z integracji wtyczek i API. Wykorzystaj gotowe do segmentacji dane, by prowadzić dogłębne analizy pozwalające podejmować bardziej świadome, strategiczne decyzje biznesowe.

Postęp

80%
Wdrożone

Zarządzanie kontami Multi-store ułatwia wdrożenie działań marketingowych dla wielu marek i lokalizacji

Korzystaj z najwygodniejszego i najbezpieczniejszego sposobu zarządzania wieloma kontami. Przełączaj się między nimi bez wylogowywania. Oszczędzaj czas tracony na przeskakiwanie między prywatnymi sesjami oraz różnymi przeglądarkami. Zamiast tego zyskaj dostęp do wielu kont za pomocą jednego logowania. Po prostu zaloguj się w aplikacji do tych kont, z których chcesz korzystać, aby uzyskać dostęp do wszystkich treści w jednym miejscu. Skupiaj się na tym, co istotne, czyli własnej produktywności i realizacji zadań.

Postęp

100%
Wkrótce premiera

Najnowocześniejsze API zwiększa możliwości twoich narzędzi i zapewnia doskonałe ROI

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki przełomowemu interfejsowi Frontend API, dzięki któremu możemy rozszerzyć zestaw obsługiwanych przez nas technologii wykorzystywanych do integracji. Pozwoli ci to na błyskawiczną integrację z platformami SaaS eCommerce, a nam, jeśli chcesz, da możliwość przeprowadzenia ich w 100% w twoim imieniu. Tak rozbudowana funkcjonalność daje nam jeszcze większe możliwości, pozwalając w zupełnie nowy sposób przekazywać zebrane zdarzenia dotyczące koszyka, a tym samym wzbogacać zarówno działania marketingowe, jak i analitykę.

Postęp

80%
Wkrótce premiera

Funkcjonalność Multi-language dopełnia pakiet personalizacji, aby zapewnić utrzymanie zaangażowania klientów

Pozytywnie zaskocz swoich odbiorców. Zwracaj się do nich w sposób dla nich najwygodniejszy. Rozszerz segmentację baz danych zero- i first-party oraz jeszcze bardziej rozbuduj swój zestaw narzędzi do personalizacji o preferowany język. Rozwiązanie Multi-language pozwala dodać informację o języku używanym przez konsumenta na karcie kontaktu, aby jeszcze bardziej spersonalizować komunikację w różnych kanałach. Dzięki temu możesz dopasować język nie tylko na podstawie danych z przeglądarki, by zapewnić swoim klientom pełną personalizację językową we wszystkich kanałach komunikacji, na przykład w wiadomościach e-mail, Web Push i SMS.

Postęp

50%

Wysyłki wiadomości dostosowane do stref czasowych zwiększają wskaźniki otwarć i konwersji

Zapewnij większy komfort swoim odbiorcom, wysyłając im wartościowe wiadomości w najlepszym możliwym czasie. Dostosuj czas wysłania wiadomości do aktywności oraz strefy czasowej twoich kontaktów. Wykorzystaj dane do stworzenia spersonalizowanych wiadomości, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby odbiorców. Zwiększ zyski, aktywnie wybierając dostawę wiadomości w czasie, kiedy odbiorcy częściej korzystają z poczty elektronicznej i otwierają twoje doskonale dopasowane wiadomości.

Postęp

15%
Wizja SALESmanago

Intelligence

Gromadzenie szczegółowej wiedzy o kliencie i wykorzystanie jej w praktyce jako narzędzia do określania najbardziej efektywnych sposobów alokacji zasobów marketingowych.
65%

Innovation

Stałe dostarczanie najnowocześniejszego zestawu najlepszych narzędzi martech dla eCommerce za pośrednictwem kompleksowej platformy, aby zapewnić naszym klientom przewagę konkurencyjną.
55%

Intimacy

Etyczne gromadzenie danych, które pomagają marketerom w budowaniu własnych relacji z klientami, a także budowania dla nich doświadczenia zakupowego 1 do 1.
60%
300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation