SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA
Savicki E-book
Case Study

Odkryj historię sukcesu
współpracy Savicki
i SALESmanago

badge-1 badge-2 badge-3 badge-4

11 754%

11 754% ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

45%

transakcje wspierane
przez SALESmanago
stanowią ponad 45%

Personalizacja treści oraz zaawansowana segmentacja odbiorców to coś, czego do tej pory brakowało w naszym e-mail marketingu. Dziś wiemy, że dzięki SALESmanago możemy prowadzić sprawny i skuteczny mailing oraz wdrażać efektywne rozwiązania, które pomagają nam budować silne relacje z klientami kierując do nich dopasowaną ofertę we wrażliwej branży jaką jest sprzedaż wyrobów jubilerskich online.

Radosław Gołębski

Członek Zarządu

Salesmanago Icon

O firmie

SAVICKI w ciągu ostatnich 5 lat zbudował pozycję lidera e-commerce w segmencie Wedding&Engagement w Polsce, a dziś oferuje również swoje produkty na sześciu rynkach zagranicznych - w Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Bułgarii i Rumunii. Marka SAVICKI to również ponad 45 lat rodzinnej tradycji jubilerskiej. Od 1976 roku towarzyszymy naszym klientom w najważniejszych chwilach ich życia – wspólnie celebrując miłosne wyznania i ślubne przysięgi.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Aktywizacja oraz segmentacja klientów, na każdym etapie Buyer’s Journey

Konieczność dostosowania oferty oraz sposobu komunikacji indywidualnie dla każdego klienta

Prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichanelowej (e-mail, webpush, sms, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie

Salesmanago Icon

Efekty

11 754%

11 754% ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

41%

41% transakcji wspieranych last click zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane
1-do-1 do aktywności użytkowników

45%

Transakcje wspierane przez
SALESmanago
stanowią ponad 45%

622%

622% wyższy współczynnik kliknięć oraz 206% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi
1-do-1 w stosunku do e-maili masowych

23%

Wzrost bazy kontaktów o 23%
w skali roku