75% leadów nie dokonuje zakupu – głównie z powodu braku programów Lead Nurturing. Nie pozwól, by Twoi potencjalni klienci uciekli do konkurencji!
Z ebooka dowiesz się:
jak przygotować kampanię Lead Nurturing krok po kroku: od przygotowania treści po planowanie wysyłki wiadomości i analitykę efektów
czego potrzebujesz do przygotowania kampanii
jak średnio zaawansowani i zaawansowani użytkownicy platformy Marketing Automation mogą rozbudować Lead Nurturing
jakie błędy najczęściej towarzyszą kampaniom Lead Nurturing
200 pracowników wspiera ponad 2000 średnich i dużych firm na całym świecie
Dzięki modułowi CRM poznaliśmy lepiej zachowania klientów na stronie i zrozumieliśmy ich potrzeby. SALESmanago przyczynia się do wzrostu obrotu w kanale online.
Karol BzymekHead of Digital & IT CEE
System SALESmanago to oszczędność czasu dzięki automatyzacji. Personalizacja daje klientowi wrażenie, że oferta jest wybrana specjalnie dla niego przez specjalistę.
Michał JaworskiE-Commerce Manager
System SALESmanago, z którego korzystamy od kilku lat, stał się dla nas bardzo skutecznym narzędziem usprawniającym procesy sprzedażowe.
Robert PierzchałaDyrektor Sprzedaży i Marketingu
SALESmanago to kompleksowe narzędzie, które pozwoli rozwijać zarówno małe, średnie jak i duże przedsiębiorstwa.
Marek DorszDigital Marketing Manager
SALESmanago to potężne, złożone narzędzie do inbound marketingu, o bardzo przystępnej cenie z doskonałym supportem technicznym.
Coy GuptaHead of Search
SALESmanago jest na bieżąco z innowacjami technologicznymi. Firma z otwartością dostosowuje się do indywidualnych potrzeb klientów.
András SzegedinDigital Interaction Management Group Head