SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

3 strategie maksymalizacji przychodów w eCommerce... z głową


Webinar, 25 sierpnia, godz. 10:00
Webinar poprowadzi Aleksander Skalka, Solutions Engineering Manager w SALESmanago
Aleksander
badge 1 badge 2 badge 3

Dołącz do webinaru i dowiedz się:

checkthis Co musisz wiedzieć o swoich klientach, aby utrzymać ich lojalność

checkthis Jakich narzędzi i technik użyć, aby to osiągnąć

checkthis Jakich wyników powinieneś się spodziewać


Dni

:

Godziny

:

Minuty

:

Sekundy

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Thank you for registering, a link to the conference will be sent in a separate email.
Dlaczego warto wziąć udział

Branża eCommerce przeżywa recesję - wbrew wysokim oczekiwaniom na wzrost po pandemii, w 2022 roku przychody spadły w Europie o 13%. Marketing staje się niezwykle wymagający, ponieważ agresywne działania konkurencji zmuszają firmy do ciągłej walki o przyciągnięcie uwagi klientów i podtrzymanie ich lojalności. W trakcie webinaru przedstawimy 3 strategie, które pozwolą usprawnić wzrost przychodów poprzez skupienie się tylko na tym, co jest najistotniejsze dla Twoich klientów i co przynosi największą wartość.

Słyszymy was

Słyszymy was

Prezenter

Aleksander Skalka, Strategy Director w SALESmanago

Od ponad 10 lat prowadzi wdrożenia strategii marketing automation. Pracował jako Marketing Automation Consulting Director, będąc odpowiedzialnym za dział Customer Success i wdrożenie SALESmanago dla kluczowych klientów. Swoje doświadczenie zdobywał i wykorzystywał pracując z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Marketing Automation Academy, która certyfikowała ponad 1000 specjalistów marketing automation w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie marketing automation dla największych przedsiębiorstw e-commerce i B2C.