Marketing Automation w Ecommerce dla początkujących

Case Study Cover

Początki bywają trudne. Założenie sklepu online, mimo, że formalnie zajmuje niewiele czasu, wiąże się z podjęciem licznych, ważkich decyzji i wielogodzinnym budowaniem strategii. Platformy do automatyzacji marketingu wydają się ciemną magią, a ilość dostępnych funkcji przytłacza. Dlatego też przygotowaliśmy pozycję, z której dowiesz się:

  • do czego służą poszczególne moduły platformy
  • jak wykorzystać ich pełny potencjał
  • jakie kroki powinna zawierać strategia marketingowa w ecommerce
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Klienci SALESmanago – Orange
Klienci SALESmanago – New Balance
Klienci SALESmanago – Yves
Klienci SALESmanago – Lacoste
Amrest
Klienci SALESmanago – Starbucks
Klienci SALESmanago – Telekom
Klienci SALESmanago – Pizza Hut
Klienci SALESmanago – Wwf
Klienci SALESmanago – Amnesty
Klienci SALESmanago – Aviva
Klienci SALESmanago – Toysrus

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas