Jak wygrać Zero Moment of Truth z Marketing Automation

Case Study Cover
Najszybciej rosnąca firma Marketing Automation w Europie

ZMOT, czyli Zero Moment of Truth, to koncepcja mówiąca o nowym nawyku klientów: researchu przed zakupem. Twoi odbiorcy wyszukują aktywnie informacji o produkcie, zanim podejmą decyzję. Jak marketerzy powinni zagospodarować ten moment, by zwiększyć sprzedaż?

Dowiesz się:

  • jak pozyskiwać recenzje, opinie i user-generated content oraz jak je wykorzystać, by zwiększyć sprzedaż,
  • czego dokładnie szukają konsumenci podczas researchu,
  • jakie praktyki Real Time Marketingu pozwolą Ci wspierać klientów szukających informacji,
  • w jaki sposób Marketing Automation adresuje Zero Moment of Truth,
  • jak działają silniki rekomendacji.
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Klienci SALESmanago – Orange
Klienci SALESmanago – New Balance
Klienci SALESmanago – Yves
Klienci SALESmanago – Lacoste
Amrest
Klienci SALESmanago – Starbucks
Klienci SALESmanago – Telekom
Klienci SALESmanago – Pizza Hut
Klienci SALESmanago – Wwf
Klienci SALESmanago – Amnesty
Klienci SALESmanago – Aviva
Klienci SALESmanago – Toysrus