SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Jak wygrać Zero Moment of Truth z Marketing Automation

Poznaj sekrety Marketing Automation

zobacz, jak proste rozwiązania mogą zwiększyć Twoją sprzedaż

Poprzez kliknięcie w przycisk potwierdzasz zapoznanie się z informacjami nt przetwarzania danych osobowych.

Ebook Cover
Europe's fastest Marketing Automation Company

ZMOT, czyli Zero Moment of Truth, to koncepcja mówiąca o nowym nawyku klientów: researchu przed zakupem. Twoi odbiorcy wyszukują aktywnie informacji o produkcie, zanim podejmą decyzję. Jak marketerzy powinni zagospodarować ten moment, by zwiększyć sprzedaż?

Dowiesz się:

  • jak pozyskiwać recenzje, opinie i user-generated content oraz jak je wykorzystać, by zwiększyć sprzedaż,
  • czego dokładnie szukają konsumenci podczas researchu,
  • jakie praktyki Real Time Marketingu pozwolą Ci wspierać klientów szukających informacji,
  • w jaki sposób Marketing Automation adresuje Zero Moment of Truth,
  • jak działają silniki rekomendacji.
Ponad 10 000 klientów na całym świecie