Jak wygrać Zero Moment of Truth z Marketing Automation

Poznaj sekrety Marketing Automation

zobacz, jak proste rozwiązania mogą zwiększyć Twoją sprzedaż

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Ebook Cover

ZMOT, czyli Zero Moment of Truth, to koncepcja mówiąca o nowym nawyku klientów: researchu przed zakupem. Twoi odbiorcy wyszukują aktywnie informacji o produkcie, zanim podejmą decyzję. Jak marketerzy powinni zagospodarować ten moment, by zwiększyć sprzedaż?

Dowiesz się:

  • jak pozyskiwać recenzje, opinie i user-generated content oraz jak je wykorzystać, by zwiększyć sprzedaż,
  • czego dokładnie szukają konsumenci podczas researchu,
  • jakie praktyki Real Time Marketingu pozwolą Ci wspierać klientów szukających informacji,
  • w jaki sposób Marketing Automation adresuje Zero Moment of Truth,
  • jak działają silniki rekomendacji.
200 pracowników wspiera ponad 2000 średnich i dużych firm na całym świecie