Customer Value Marketing

Case Study Cover
Najszybciej rosnąca firma Marketing Automation w Europie

Zrozumiałym jest, że firmy B2C i sklepy online coraz częściej sięgają po platformy klasy marketing automation, lecz nierozsądnym jest sprzedawać im dokładnie ten sam produkt co tym z B2B i jeszcze tłumaczyć ustami analityków, że powinni przejąć w pełni ich rozwiązania. Dlatego przedstawiamy zupełnie nowe, rewolucyjne podejście do marketingu dla B2C i sklepów online: Customer Value Marketing.

Dowiesz się:

  • jak stworzyć powiadomienie push
  • do czego służą różne rodzaje powiadomień
  • jak skutecznie użyć powiadomień push do reaktywacji użytkowników
  • jak inne firmy poprawiły swoje wyniki dzięki zastosowaniu powiadomień
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Klienci SALESmanago – Orange
Klienci SALESmanago – New Balance
Klienci SALESmanago – Yves
Klienci SALESmanago – Lacoste
Amrest
Klienci SALESmanago – Starbucks
Klienci SALESmanago – Telekom
Klienci SALESmanago – Pizza Hut
Klienci SALESmanago – Wwf
Klienci SALESmanago – Amnesty
Klienci SALESmanago – Aviva
Klienci SALESmanago – Toysrus