Marketing Automation pozwala sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż oraz zoptymalizować procesy marketingu i sprzedaży. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Z ebooka dowiesz się:
jak zintegrować platformę sklepową z systemem Marketing Automation
jakie funkcjonalności systemu są dedykowane dla e-commerce (m.in. ratowanie porzuconych koszyków)
jak zarządzać cyklem życia klienta
jakie korzyści przyniesie integracja Marketing Automation z social media
200 pracowników wspiera ponad 2000 średnich i dużych firm na całym świecie
Dzięki modułowi CRM poznaliśmy lepiej zachowania klientów na stronie i zrozumieliśmy ich potrzeby. SALESmanago przyczynia się do wzrostu obrotu w kanale online.
Karol BzymekHead of Digital & IT CEE
System SALESmanago to oszczędność czasu dzięki automatyzacji. Personalizacja daje klientowi wrażenie, że oferta jest wybrana specjalnie dla niego przez specjalistę.
Michał JaworskiE-Commerce Manager
System SALESmanago, z którego korzystamy od kilku lat, stał się dla nas bardzo skutecznym narzędziem usprawniającym procesy sprzedażowe.
Robert PierzchałaDyrektor Sprzedaży i Marketingu
SALESmanago to kompleksowe narzędzie, które pozwoli rozwijać zarówno małe, średnie jak i duże przedsiębiorstwa.
Marek DorszDigital Marketing Manager
SALESmanago to potężne, złożone narzędzie do inbound marketingu, o bardzo przystępnej cenie z doskonałym supportem technicznym.
Coy GuptaHead of Search
SALESmanago jest na bieżąco z innowacjami technologicznymi. Firma z otwartością dostosowuje się do indywidualnych potrzeb klientów.
András SzegedinDigital Interaction Management Group Head