SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Jak Marketing Automation zwiększa rolę CMO w firmie

Poznaj sekrety Marketing Automation

zobacz, jak proste rozwiązania mogą zwiększyć Twoją sprzedaż

Poprzez kliknięcie w przycisk potwierdzasz zapoznanie się z informacjami nt przetwarzania danych osobowych.

Ebook Cover
Europe's fastest Marketing Automation Company

W większości firm dział marketingu postrzega się jako kosztowy, a jego wkład w generowanie zysku nie jest mierzony. Marketerzy stają w obliczu dwóch wyzwań: muszą nauczyć się wykazywać wartość, którą wnoszą do firmy, oraz dopasować swoje działania do zachowań nowoczesnego konsumenta.

Z ebooka dowiesz się:

  • dlaczego powinieneś mierzyć skuteczność działań marketingowych i jak to zrobić
  • czym jest ROMI (Return on Marketing Investment)
  • jak wykorzystać Small Data
  • jakie są kompetencje i zakres obowiązków współczesnego CMO
Ponad 10 000 klientów na całym świecie