Jak Marketing Automation zwiększa rolę CMO w firmie

Case Study Cover
Najszybciej rosnąca firma Marketing Automation w Europie

W większości firm dział marketingu postrzega się jako kosztowy, a jego wkład w generowanie zysku nie jest mierzony. Marketerzy stają w obliczu dwóch wyzwań: muszą nauczyć się wykazywać wartość, którą wnoszą do firmy, oraz dopasować swoje działania do zachowań nowoczesnego konsumenta.

Z ebooka dowiesz się:

  • dlaczego powinieneś mierzyć skuteczność działań marketingowych i jak to zrobić
  • czym jest ROMI (Return on Marketing Investment)
  • jak wykorzystać Small Data
  • jakie są kompetencje i zakres obowiązków współczesnego CMO
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Klienci SALESmanago – Orange
Klienci SALESmanago – New Balance
Klienci SALESmanago – Yves
Klienci SALESmanago – Lacoste
Amrest
Klienci SALESmanago – Starbucks
Klienci SALESmanago – Telekom
Klienci SALESmanago – Pizza Hut
Klienci SALESmanago – Wwf
Klienci SALESmanago – Amnesty
Klienci SALESmanago – Aviva
Klienci SALESmanago – Toysrus