Jak Marketing Automation zwiększa rolę CMO w firmie

Poznaj sekrety Marketing Automation

zobacz, jak proste rozwiązania mogą zwiększyć Twoją sprzedaż

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Ebook Cover

W większości firm dział marketingu postrzega się jako kosztowy, a jego wkład w generowanie zysku nie jest mierzony. Marketerzy stają w obliczu dwóch wyzwań: muszą nauczyć się wykazywać wartość, którą wnoszą do firmy, oraz dopasować swoje działania do zachowań nowoczesnego konsumenta.

Z ebooka dowiesz się:

  • dlaczego powinieneś mierzyć skuteczność działań marketingowych i jak to zrobić
  • czym jest ROMI (Return on Marketing Investment)
  • jak wykorzystać Small Data
  • jakie są kompetencje i zakres obowiązków współczesnego CMO
200 pracowników wspiera ponad 2000 średnich i dużych firm na całym świecie