12 sposobów na Omnichannel marketing

Case Study Cover

Ebook przedstawia praktyczne sposoby na wykorzystanie systemów Marketing Automation i Mobile Marketing Automation (SALESmanago i APPmanago) w synergii. Pokazuje krok po kroku, jak łączyć dane o kliencie z różnych źródeł, by pogłębić profil klienta i oferować najwyższy poziom personalizacji we wszystkich kanałach.

Dowiesz się z niego o:

  • jak segmentować użytkowników aplikacji i jak tę wiedzę wykorzystać do personalizacji treści nie tylko w aplikacji, ale i na stronie www
  • jak wykorzystać lokalizację użytkownika
  • jak wykorzystać lokalizację użytkownika
  • na czym polega sekret skutecznych powiadomień push
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Klienci SALESmanago – Orange
Klienci SALESmanago – New Balance
Klienci SALESmanago – Yves
Klienci SALESmanago – Lacoste
Amrest
Klienci SALESmanago – Starbucks
Klienci SALESmanago – Telekom
Klienci SALESmanago – Pizza Hut
Klienci SALESmanago – Wwf
Klienci SALESmanago – Amnesty
Klienci SALESmanago – Aviva
Klienci SALESmanago – Toysrus