Na Twoją skrzynkę e-mail zostanie wysłany link umożliwiający dołączenie do webinaru.
Powrót na stronęSkuteczniejszy marketing? CX!
Dlaczego liderzy rynku eCommerce traktują obsługę klienta jako najskuteczniejszy element marketingu?
Webinar, 20 listopada 2025, godz. 11:00
Czego się dowiesz?
- Twarde liczby: Dlaczego organizacje skoncentrowane na kliencie osiągają zyski wyższe o 60%?
- Polski rynek: Jak doskonałość operacyjna (81% wybiera automaty paczkowe) i płatności BLIK (68%) kształtują pozytywne doświadczenia zakupowe.
- Rewolucja AI: Jak przygotować się na to, że do końca tego roku 95% interakcji z klientem będzie wspierane przez AI?
- Nowe KPI: Jak realnie zmierzyć wpływ CX na obniżenie Kosztu Pozyskania Klienta (CAC), maksymalizację Wartości Życiowej Klienta (CLV) i redukcję wskaźnika rezygnacji (Churn Rate).
Robert Gefert, Digital Operations Specialist w SALESmanago
Pola Ligaj, Product Manager w SALESmanago
Dlaczego warto wziąć udział?
Wydatki na marketing rosną, a klienci odchodzą po jednej wpadce?
To nie tylko Twoje wrażenie, to fakt. Najnowsze analizy rynkowe pokazują, że aż jeden na trzech klientów jest gotów porzucić markę już po jednym złym doświadczeniu. Jednocześnie firmy, które są liderami CX, notują wzrost przychodów o 80% szybszy niż konkurencja.
Skuteczny digital marketing to nie wszystko. Klucz do wzrostu znajdziesz w dziale obsługi klienta. Podczas tego webinaru, opartego na analizie najnowszych trendów, pokażemy Ci, dlaczego inwestycja w Customer Experience nie jest kosztem, lecz najbardziej rentowną formą reklamy.