
Trudno jest zrozumieć potrzeby klientów. Ich uczucia, myśli i działania są skrajnie zindywidualizowane i często nieprzewidywalne. Mimo to, każda marka eCommerce stawia sobie za cel, aby dostarczyć klientom jak najlepsze doświadczenia z korzystania z ich sklepu. Tymczasem naszą ambicją jest dostarczenie platformy, która ten cel dla naszych partnerów spełni
Kierując się tą ambicją, w lipcu 2025 roku, SALESmanago przejęło mistrza systemów contact center - Thulium - i rozpoczęło budowę prawdziwie zautomatyzowanej, opartej na AI Platformy Lifecycle Engagement. Takiej, która nie tylko angażuje i konwertuje klientów, ale także buduje trwałą retencję na każdym etapie ich podróży.
Aby to osiągnąć, integracja między SALESmanago a Thulium musiała odbyć się na wielu różnych poziomach: od biznesowego, przez organizacyjny i kulturowy, aż po techniczny. Szczęśliwie ten proces udało się przeprowadzić z sukcesem i w niespełna trzy miesiące od połączenia, obie firmy działają już jako jeden ekosystem.
Domykanie ścieżki klienta
Integracja Thulium i SALESmanago wypełnia lukę między marketingiem, obsługą klienta i sprzedażą. Automatycznie przesyła na żywo dane z działu wsparcia (zgłoszenia, czaty, rozmowy, oceny) prosto do Twojego ekosystemu automatyzacji marketingu.
Możesz wykorzystać te informacje, aby natychmiast reagować na potrzeby klientów, uruchamiając wszystko – od spersonalizowanych wiadomości follow-up po ukierunkowane oferty upsell. Ta integracja pozwala wzmocnić zaufanie klientów, reagować szybciej i przekształcić dział obsługi w potężny motor napędowy wzrostu.
Jak aktywować integrację Thulium na platformie SALESmanago
Połączenie Twojego contact center Thulium z SALESmanago pozwala stworzyć prawdziwie zunifikowany widok klientów. Integracja ta wspiera Twoje zespoły, synchronizując dane kontaktowe i historię rozmów bezpośrednio z profilami klienta 360 stopni na naszej platformie.
Wykonaj te proste kroki, aby rozpocząć:
Zaloguj się na platformę SALESmanago i przejdź do Menu -> Integracje -> Centrum Integracji.
Na liście dostępnych integracji znajdź kafelek Thulium.
Kliknij przycisk „Integruj” na kafelku.
Wygeneruj kod, którego użyjesz później na platformie Thulium.
Przejdź do Thulium, wybierz Administracja -> Zaawansowane -> Integracje.
Znajdź SALESmanago, wklej kod i kliknij „Uwierzytelnij aplikację Thulium”.
Teraz skonfiguruj integrację i gotowe!
Aktywuj integrację już teraz!
Szczegółowe instrukcje dotyczące aktywacji integracji znajdziesz na naszej dedykowanej stronie wsparcia.
Podsumowanie
Aby stworzyć wciągające i prawdziwie spersonalizowane doświadczenia dla klientów, marki eCommerce nie mogą skupiać się wyłącznie na angażowaniu i konwersji. Wprawdzie zabezpieczają ten pierwszy zakup, ale to przecież nie jest koniec podróży klienta. To zaledwie początek. Tymczasem, ta podróż może być albo przyjemna i prowadzić do lojalności oraz wysokiego LTV, albo może prowadzić do utraty zaufania i szybkiego odejścia klienta (churn).
Dzięki integracji SALESmanago i Thulium, możesz teraz połączyć marketing i obsługę klienta w jednym systemie i zacząć generować przychód z każdej interakcji, uzyskując prawdziwą Platformę Lifecycle Engagement. Niezależnie od tego, czy Twój klient właśnie odwiedził Twoją stronę eCommerce po raz pierwszy, zapłacił za pierwszy koszyk, czy skontaktował się z centrum obsługi, aby uzyskać pomoc przy zakupie - masz pełną kontrolę nad tą podróżą.

Najnowsze posty

Personalizacja to klucz do sukcesu eCommerce, choć wciąż co czwarty marketer nie wykorzystuje jej możliwości w Black Friday
Nowe badania SALESmanago wykazują, że 27% marketerów ma trudności z personalizacją ofert podczas Black Friday, mimo że 99% z nich uważa to za klucz do sukcesu w eCommerce.Skuteczna realizacja jest dla nich równie kluczowym wyzwaniem, choć prawie połowa z nich (47%) ma za mało czasu lub “ledwo sobie radzi”.

SALESmanago wyznacza Phila Drapera na CEO, by kierował innowacjami w dziedzinie technologii marketingowej i globalnym rozwojem firmy
Draper skupi się na wzmocnieniu możliwości AI i misji SALESmanago, aby lepiej wspierać marki w tworzeniu opartych na danych, skalowalnych i płynnych doświadczeń klientów.Dołącza do nas po ponad dekadzie w DotDigital, gdzie zajmował stanowiska, takie jak CMO czy General Manager EMEA.

Docieraj skuteczniej do klientów dzięki natywnej integracji WhatsApp w SALESmanago
Marketerzy eCommerce każdego dnia zadają sobie (a na pewno powinni to robić) jedno, super ważne pytanie: jak skutecznie dotrzeć do naszych klientów? Najlepsze zespoły marketingowe mają do swojej dyspozycji prawdziwe arsenały: kampanie e-mail, personalizację strony, powiadomienia mobile push czy wiad...

