Automatic Sales Chat

Revenue Performance Management

 

SALESmanago pozwala automatycznie wykorzystywać dane transakcyjne w działaniach marketingowych i sprzedażowych. Moduł Revenue Performance Management pozwala analizować zachowania zakupowe klientów w czasie i automatycznie segmentować klientów ze względu na strukturę i dynamikę ich wydatków. Następnie działania marketingowe dopasowujemy do segmentu, do którego należy konkretny klient.

Jak to działa?

Bazując na danych behawioralnych i transakcyjnych system automatycznie segmentuje kontakty na 3 grupy:

  • osoby, które kupują coraz więcej;
  • osoby, które kupują coraz mniej;
  • osoby o stałym poziomie zakupów.

Jak możemy wykorzystać RPM?

Moduł ten pozwala odpowiednio stymulować przychód dostarczając odpowiednie komunikaty do odpowiednich osób. Na przykład osoby kupujące coraz mniej można zachęcić rabatami, do tych które kupują coraz więcej można wysłać ofertę na produkty pasujące do zakupionych.

Wykorzystując moduł Revenue Performance Management optymalizujemy monetaryzację każdego leada pozyskanego przez firmę  i doprowadzonego do zakupu.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas