Identyfikacja firm odwiedzających stronę WWW to prosty sposób na zwiększenie sprzedaży B2B w Twojej firmie. System SALESmanago Marketing Automation na bieżąco rozpoznaje firmy wchodzące na Twoją stronę WWW. Raz na tydzień przesyła sumaryczny raport z tego rodzaju wizyt bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail.
Dostępne funkcjonalności
-
Rozpoznawanie jakie firmy odwiedzają Twoją stronę
-
Odwiedzane podstrony i czas spędzony
-
Źródła i frazy wejść na stronę WWW
-
Automatyczne cotygodniowe raporty odwiedzin
-
Geolokalizacja firm odwiedzających stronę WWW
Korzyści dla użytkownika
Dzięki tej funkcji SALESmanago Marketing Automation, zyskujemy dokładny pogląd na to jakie firmy trafiają na naszą stronę WWW i jakich informacji tam poszukują. Dodatkowo wiemy, który oddział firmy jest zainteresowany naszą ofertą, a dzięki rozpoznaniu źródła odwiedzin, jesteśmy w stanie zweryfikować skuteczność kampanii Google Ads i odnaleźć frazy, które generują realne zainteresowanie w B2B. Dzięki temu zyskujemy:
-
więcej leadów z lepiej zoptymalizowanych kampanii Google Ads
-
wcześniejsze rozpoznanie zainteresowania innej firmy-klienta
-
monitoring wizyty firm na stronie WWW
-
pogląd na poziom zainteresowania danej firmy naszą ofertą i jej segmentem
Opinie klientów
„Dzieki SALESmanago, realizujemy scenariusze dynamicznych rozwiązań, które automatyzują i wspierają nasze działania. Polecam!” Piotr Przybylski – Dyrektor Zarządzający, Media Port Sp. z o.o.