Identyfikacja firm na stronie WWW

 

Identyfikacja firm odwiedzających stronę WWW to prosty sposób na zwiększenie sprzedaży B2B w Twojej firmie. System SALESmanago Marketing Automation na bieżąco rozpoznaje firmy wchodzące na Twoją stronę WWW. Raz na tydzień przesyła sumaryczny raport z tego rodzaju wizyt bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail.

 
Analityka oglądalności  
 
 
 

Dostępne funkcjonalności

 
 
  • Rozpoznawanie jakie firmy odwiedzają Twoją stronę
  • Odwiedzane podstrony i czas spędzony
  • Źródła i frazy wejść na stronę WWW
  • Automatyczne cotygodniowe raporty odwiedzin
  • Geolokalizacja firm odwiedzających stronę WWW
Korzystaj z SALESmanago przez 30 dni za darmo

Korzyści dla użytkownika

 

Dzięki tej funkcji SALESmanago Marketing Automation, zyskujemy dokładny pogląd na to jakie firmy trafiają na naszą stronę WWW i jakich informacji tam poszukują. Dodatkowo wiemy, który oddział firmy jest zainteresowany naszą ofertą, a dzięki rozpoznaniu źródła odwiedzin, jesteśmy w stanie zweryfikować skuteczność kampanii Google Ads i odnaleźć frazy, które generują realne zainteresowanie w B2B. Dzięki temu zyskujemy:

  • więcej leadów z lepiej zoptymalizowanych kampanii Google Ads
  • wcześniejsze rozpoznanie zainteresowania innej firmy-klienta
  • monitoring wizyty firm na stronie WWW
  • pogląd na poziom zainteresowania danej firmy naszą ofertą i jej segmentem

Opinie klientów

 

„Dzieki SALESmanago, realizujemy scenariusze dynamicznych rozwiązań, które automatyzują i wspierają nasze działania. Polecam!” Piotr Przybylski – Dyrektor Zarządzający, Media Port Sp. z o.o.