Case Studies

 

eCommerce


Yves Rocher podnosi skutecznosc komunikacji emailowej za pomoca personalizowanych, dynamicznych ofert o 1200% i zwieksza ilosc pozyskiwanych klientów dzieki dopasowanym promocyjnym zestawom produktowym prezentowanych na stronie WWW.



Murator PROJEKTY dociera do najaktywniejszych użytkowników dzięki segmentacji i użyciu scoringu, a także zwiększa efektywność komunikacji dzięki automatycznym mailingom, osiągając 400% lepsze rezultaty od średniej na rynku.



Mennica Skarbowa S.A. dzięki zastosowaniu automatycznych maili identyfikuje aktywnych Klientów, a także osiąga o 700% lepsze rezultaty w statystykach CTR w stosunku do średnich rynkowych.



Petsonic zwiększyło o 13% konwersję z newsletterów w porównaniu do wcześniej używanych systemów oraz o 40% zwiększyło konwersję maili z porzuconym koszykiem.



Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń Sp. z o.o. Sp. k. zwiększa skuteczność swoich mailingów o 300% dzięki stosowaniu segmentacji klientów i treści dynamicznych.



Taiwangun.com dzięki formularzom SALESmanago zwiększa swoją bazę kontaktów o 37% w ciągu roku,a dzięki dynamicznym wiadomościom osiąga ponad 200% lepsze rezultaty w komunikacji bezpośredniej do klientów.



Gocco zwiększa swoją sprzedaż i zaangażowanie klientów dzięki zaawansowanej segmentacji i komunikacji omnichannel. Efektywność masowych mailingów osiąga 250% lepsze rezultaty od średniej na rynku.



PIXERS zwiększa skuteczność w kanale email marketingowym o 1066% dzięki stosowaniu segmentacji klientów oraz wysyłaniu personalizowanych emaili dynamicznych. Wiadomości dynamiczne ratujące porzucony koszyk osiągają 320% wzrostu współczynnika konwersji w stosunku do standardowych mailingów.



Aromas de Té zwiększa sprzedaż o 23% przez użycie zautomatyzowanych emaili dynamicznych i konwertuje o 200% więcej anonimowych użytkowników na leady.



Farmacia GT zwiększa liczbę klientów pozyskanych ze strony www o 20% przez stosowanie pop-upów do lead generation i odnotowuje 10% wzrost sprzedaży dzięki segmentacji bazy i emailom dynamicznym.



Domfan.pl zwieksza ilość dokonywanych transakcji o 140% dzięki uruchomieniu modułu cotygodniowej wysyłki dynamicznego newslettera 1-do-1. Współczynnik konwersji wzrasta o 33% po wdrożeniu lejka w procesie domykania sprzedaży.



Grupa Gremi ponad dwudziestokrotnie zwiększa efektywność komunikacji dostarczając do swoich klientów spersonalizowane wiadomości email zawierające ofertę interesujących ich wydawnictw i przypominając im o zamówionych prenumeratach i subskrypcjach.



Firma Meble VOX dzięki Marketing Automation efektywnie łączy sprzedaż online z offline. Dzięki wysyłce dynamicznych wiadomości e-mail 1-to-1 zwiększają współczynnik konwersji o 100%, a dzięki automatycznej wiadomości ze stworzonym online projektem wnętrza ponad 22% użytkowników powraca na konsultacje do salonów stacjonarnych.



Broń.pl zwiększa efektywność pozyskiwania nowych kontaktów ze strony www, buduje lojalność klientów dzięki personalizowanym treściom video oraz zwiększa współczynnik konwersji e-mail marketingu dzięki dynamicznym wiadomościom e-mail i segmentacji kontaktów.



Noble Health zwiększa OR o 50%, a CTR aż o 82% w porównaniu do masowych wysyłek wiadomości oraz zwiększa wartość koszyka zakupowego o 40% dzięki wdrożeniu kompleksowych cykli edukacyjnych.



Frisco.pl kilkukrotnie zwiększa skuteczność email marketingu dzięki stosowaniu zaawansowanej automatycznej segmentacji klientów w oparciu o informacje o kupowanych przez nich produktach oraz skutecznie reaktywuje klientów nie wykazujących aktywności dzięki automatycznemu programowi z kodami rabatowymi.



Marka Bioderma usprawnia proces komunikacji z klientem dzięki automatyzacji w programie lojalnościowym. W cyklu zapisów i gratyfikacji lojalnych Klientów osiągają ponad 470% wyższy współczynnik OR maili z reguł oraz prawie 800% wyższy współczynnik CTR.


B2B


Emred.com to hiszpańska agencja marketingu cyfrowego z 18 letnim doświadczeniem. Dzięki wdrożeniu SALESmanago zwiększa sprzedaż o 200%, podnosząc CTR o 1500% i OR o 700% dzięki personalizowanym e-mailom.



Serwis tuRodzinka.pl usprawnia proces edukacji swoich użytkowników i lojalizuje ich, osiągając współczynnik kliknięć na poziomie ponad 40% w ramach cyklu edukacji nowych użytkowników, jednocześnie osiągając konwersję na nowe rejestracje w serwisie na poziomie 20%.



Energy Invest Group S.A. zwiększa ilość generowanych leadów o 300% i podnosi ich zaangażowanie w procesie sprzedaży dzięki segmentacji i lead nurturingowi. Wdrożone rozwiązania zwiększają sprzedaż o 150%.



AIF Kancelaria wdraża usługowe landing pages i cykle edukacyjne, by podnieść jakość komunikacji z klientami. W efekcie personalizacji współczynnik otwarć wiadomości email wzrasta o 20%. O tyle samo rośnie liczba potencjalnych klientów obsłużonych telefonicznie.


B2C i Retail


GAIA zwiększa sprzedaż o 33% oraz pozyskuje o 81% więcej nowych kontaktów dzięki stosowaniu dynamicznych wiadomości e-mail i personalizacji komunikacji marketingowej.



Isuzu Motor usprawnia proces obsługi leadów i zwiększa sprzedaż o 17% dzięki stosowaniu zautomatyzowanych lejków sprzedażowych i personalizacji procesu sprzedaży.



AlleKurier dzięki spójnej komunikacji multichannel zwiększa konwersję kampanii marketingowych o 50%, a poprzez efektywną segmentację bazy oraz indywidualizację ofert regularnie osiąga OR na poziomie 200% średniej wartości OR na rynku.



SuperMemo World zwiększa współczynnik kliknięć o 6000%, a konwersje o 135% dzięki stosowaniu segmentacji behawioralnej oraz dzięki wysyłce personalizowanych mailingów dynamicznych dopasowanych do zainteresowań klientów.



Dzięki automatyzacji i personalizacji emaili NaviExpert zwiększa skuteczność kampanii: CTR wzrasta o 300%, a OR o 280%.



Rainbow zwiększa ilość leadów pozyskiwanych ze strony internetowej o 45% dzięki spersonalizowanym formularzom kontaktowym dla anonimowych użytkowników, oraz zwiększa konwersję email marketingu o 400%.



Cordia Cystersow Garden zwiększa zaangażowanie w e-Mail Marketing o 500% dzięki segmentacji klientów, personalizacji i automatyzowanej komunikacji (e-mail, treść na www) oraz usprawnia komunikację między działami marketingu i sprzedaży.



C21 Be Brave to hiszpański e-sklep z odzieżą i dodatkami. Firma dokonała rewolucji swojego email marketingu i podniosła CTR o 463%, a konwersję o 621%.


Szybkie wdrożenia


Paese ratuje porzucone koszyki w kanale e-mail marketingowym dopasowanymi wiadomościami 1-do-1. E-maile zawierają produkty pozostawione w koszyku przez użytkowników, przez co osiągają aż 923% wyższy CTR w porównaniu do standardowych wiadomości e-mail.



Na Strychu wykorzystuje nowy kanał komunikacji ze swoimi klientami – kanał powiadomień web push. Dzięki szybkiemu wdrożeniu osiągają 500% wyższy CTR w porównaniu do masowo wysłanych e-maili. Na Strychu dzięki wykorzystaniu web pushy kontaktuje się również z osobami anonimowymi!



TopSilver.pl retargetuje swoich klientów w kanale e-mail marketingowym dopasowanymi wiadomościami 1-to-1. Dzięki szybkiemu wdrożeniu TopSilver osiąga 1187% wyższy CTR w porównaniu do standardowych emaili.



Confronter dokładnie segmentuje leady pod względem aktywności i źródła ich pozyskania, tworząc zautomatyzowaną kampanię multichannel i podnosząc efektywność komunikacji o ponad 700%.