eCommerce NextGen – dynamiczne e-maile i rekomendacje produktowe

eCommerce NextGen Marketing Automation – Jak to działa.

Profil Behawioralny Klienta

Wiemy jakie produkty są klikane i oglądane przez identyfikację klienta w Twoim Sklepie

Silnik rekomendacji produktowych
z mechanizmem „next best offer”

Dynamiczne wiadomości e-mail wysyłane po wizycie klienta w Twoim Sklepie

Dynamiczne widgety z sugestiami produktów Twojego Sklepu

Unikalne rozwiązanie do automatyzacji i rekomendacji produktowych dla sklepów internetowych

Moduł eCommerce NextGen w systemie SALESmanago to kompletne rozwiązanie dla każdego sklepu internetowego. Jego analityka pozwala na gromadzenie informacji o zainteresowaniu konkretnych osób produktami i ich kategoriami w ofercie sklepu. Informacje, te można wykorzystać do tworzenia dynamicznych wiadomości e-mail i ramek rekomendacyjnych na stronę WWW. Przygotujesz je samodzielnie, w nowych intuicyjnych kreatorach wykorzystujących technologię Drag&Drop.;

Najbardziej zaawansowana technologia dla eCommerce, którą wdrożysz w sklepie internetowym już w 30 minut.

Unikalna analiza zachowania i zainteresowań klienta – Digital Body Language nowej generacji

System analizuje oglądalność strony WWW i buduje profil zakupowy użytkownika w oparciu o widoczność elementów oferty, które zostały oznaczone SALESmanago Web Beaconami. Rozszerza to tradycyjną analizę behawioralną bazującą jedynie na kliknięciach o niedostępne wcześniej informacje co konkretny klient OGLĄDA na stronie WWW.

Moduł zbiera dane:

  • Dla konkretnych osób i całej bazy
  • Dla pojedynczych produktów i kategorii produktowych
  • W stałych wymiarach czasu: dziennym, tygodniowym i miesięcznym

Ich automatyczna analiza prowadzi do:

  • Rozpoznania najczęściej oglądanych i klikanych produktów i kategorii per osoba oraz dla całej bazy
  • Rozpoznania „współoglądalności” i „współklikalności” produktów pozwalając dla dowolnego produktu dobrać takie, które są najczęściej wraz z nim oglądane, klikane lub kupowane

Silnik rekomendacji produktowych z mechanizmem „next best offer”

Na podstawie gromadzonych informacji i ich analizy moduł eCommerce NextGen pozwala na tworzenie wiadomości dynamicznych i ramek rekomendacyjnych poprzez prosty w użyciu kreator drag&drop.; Tworząc nowy element dynamicznym sami określamy na jakiej podstawie ma być dobierany każdy produkt w obrębie jednego widgetu. Produkty mogą być dobierane w dwóch podstawowych zakresach.

Zaawansowany retargeting produktowy:

  • Produkt ostatnio kliknięty przez osobę
  • Produkt ostatnio obejrzany przez osobę
  • Produkt najczęściej klikany przez osobę
  • Produkt najczęściej oglądany przez osobę

Zaawansowane rekomendacje produktowe „next best offer” bazujące na ostatnio oglądanych i klikanych produktach:

  • Produkt podobny najczęściej klikany przez inne osoby
  • Produkt podobny najczęściej oglądany przez inne osoby

W jednej wiadomości lub ramce rekomendacyjnej można umieścić dowolną ilość produktów dobieranych w dowolny sposób z wymienionych powyżej.

Dynamiczne wiadomości e-mail – jak działają i jak samemu je tworzyć przy użyciu prostego kreatora

Dynamiczna wiadomość e-mail to nic innego jak połączenie klasycznego szablonu wiadomości i nowoczesnej technologii doboru jego zawartości na podstawie zachowania odbiorcy wiadomości. Oznacza, to że w momencie wysyłania system automatycznie dobiera produkty z oferty sklepu internetowego na podstawie wcześniej ustalonych zasad i umieszcza w szablonie wiadomości. W eCommerce NextGen, tworzenie takich wiadomości zostało maksymalnie uproszczone. Specjalnie przygotowany kreator pozwala krok po kroku „wyklikać” nową wiadomość i określić moment jej wysyłki.

Wiadomość można wysyłać automatycznie gdy:
  • Osoba odwiedzi stronę WWW lub konkretny adres URL
  • Osoba nie odwiedza strony WWW lub konkretnego adresu URL przez określony czas
Oczywiście możemy wysłać wiadomość tradycyjnie adresując ją jak standardową wysyłkę do określonego segmentu lub całej bazy kontaktowej.

Rekomendacje produktowe na stronie WWW – jak działają i jak samemu je tworzyć przy użyciu prostego kreatora

Rekomendacje produktowe wykorzystują dokładnie te same mechanizmy doboru produktów co dynamiczne wiadomości e-mail. Stosuje się je na stronach internetowych w celu jak najbardziej precyzyjnego prezentowania oferty osobom odwiedzającym sklep. Ważne jest to, że produkty dobierane są zarówno dla osób zidentyfikowanych, których dane kontaktowe i profil behawioralny znajdują się w systemie SALESmanago, jak i dla osób anonimowych w oparciu o ich bieżącą wizytę lub całą historię.

Również dla nich powstał kreator, który maksymalnie ułatwia i skraca czas przygotowania nowej ramki. Jego wynikiem jest kod, który należy wkleić na stronie WWW w miejscu, w którym ma znajdować się ramka.

Korzyści dla użytkownika

  • Możliwość tworzenia dowolnej ilości dynamicznych wiadomości email i ramek rekomendacji
  • Przyjazne dla użytkownika kreatory krok po kroku z edytorami drag&drop;
  • Dostęp do analizy zmian profilu klientów i całej bazy na przestrzeni dowolnego okresu czasu
  • Możliwość rekomendowania produktów w formie ramek na stronie WWW i wiadomościach e-mail, które oglądał sam klient wraz z produktami które widziały osoby oglądające te same produkty
  • Możliwość rekomendowania produktów kupionych przez inne osoby, wraz z produktami które kupił klient. Poprzez dynamiczne wiadomości e-mail i stronę WWW
  • Dokładny pomiar atrakcyjności oferty w ramach kategorii i produktów dla klientów sklepu wraz z możliwością rozpoznawania trendów zakupowych i optymalizacją zaopatrzenia sklepu w produkty z najpopularniejszych kategorii

Opinie klientów

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu Salesmanago. Jest rewelacyjny, a w dodatku cały czas udoskonalany. Uważam, że ten system wywołał prawdziwą rewolucję w marketingu i systemie sprzedażowym”
Wojciech Paluch – Specjalista ds. marketingu internetowego, mizar.com.pl

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas