SALESmanago Marketing Automation
Najbardziej wyczekiwane funkcjonalności

Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe

Zaawansowane ustawienia Search Engine Turbocharger pozwalają na utworzenie dedykowanych kampanii marketingowych, dzięki którym idealnie odpowiesz na aktualne potrzeby klientów.
Zaawansowany panel analityczny pozwoli analizować to, czego szukają klienci na stronie WWW i mierzyć efekty oraz przychody wygenerowane przez Search Engine Turbocharger
Do poprawnego działania mechanizmu potrzebna jest odpowiednia konfiguracja, która wzbogaci standardowe działanie wyszukiwarki na stronie WWW o nowe technologie oparta na Sztucznej inteligencji i Procesowaniu Języka Naturalnego (NLP)

61% stron internetowych zwraca wyniki wyszukiwań poniżej oczekiwań konsumentów*

Jest to główny powód, dla którego SALESmanago wprowadza nową technologię wspierającą działanie Wyszukiwarki Sklepów Internetowych poprzez zastosowanie Sztucznej Inteligencji, Procesowanie Języka Naturalnego (NLP). Obejmuje ona również mechanizm rozpoznawania głosu, w celu zwiększenia komfortu obsługi klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wszystko to, aby Twoja Wyszukiwarka stała się kolejnym poważnym punktem konwersji klientów.

*Według raportu Deconstructing E-Commerce Search published by Baymard Institute

Jest to główny powód, dla którego SALESmanago wprowadza nową technologię wspierającą działanie Wyszukiwarki Sklepów Internetowych poprzez zastosowanie Sztucznej Inteligencji, Procesowanie Języka Naturalnego (NLP). Obejmuje ona również mechanizm rozpoznawania głosu, w celu zwiększenia komfortu obsługi klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wszystko to, aby Twoja Wyszukiwarka stała się kolejnym poważnym punktem konwersji klientów.

Program lojalnościowy dla sklepu internetowego – zwiększ LTV klientów, wykorzystując dane z programu lojalnościowego do segmentacji, grywalizacji, nagradzania i prowadzenia wielokanałowej komunikacji przy użyciu workflow

Dzięki zaawansowanym możliwościom konfiguracji punktów i progów, możliwe jest stworzenie idealnie dopasowanego do biznesu Programu lojalnościowego, który skutecznie pomoże w realizacji celów biznesowych.
Twórz własne programy do grywalizacji i nagradzania klientów wykorzystując zaawansowane procesy automatyzacji oparte o niestandardową aktywność klienta na stronie.
Dokładnie analizuj dane generowane przez uczestników Programu lojalnościowego i mierz przychody generowane przez lojalnych klientów.

Klienci zaangażowani w programy lojalnościowe każdego roku wydają więcej o 12-18%*

Pozyskanie nowego klienta kosztuje od 5 do 25 razy więcej (Harvard Business Review) niż utrzymanie obecnego, dlatego coraz więcej firm B2C decyduje się na wdrażanie programów lojalnościowych. Ich implementacja wydaje się być dobrym podejściem, gdyż według badań Accenture, Dlatego, SALESmanago wprowadza własny Program Lojalnościowy dedykowany dla firm B2C i sklepów internetowych.

*według badań Accenture

Pozyskanie nowego klienta kosztuje od 5 do 25 razy więcej (Harvard Business Review) niż utrzymanie obecnego, dlatego coraz więcej firm B2C decyduje się na wdrażanie programów lojalnościowych. Ich implementacja wydaje się być dobrym podejściem, gdyż według badań Accenture, Dlatego, SALESmanago wprowadza własny Program Lojalnościowy dedykowany dla firm B2C i sklepów internetowych.

Command Center wyznacza nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi

Istnieje możliwość budowania nie tylko skomplikowanych strategii marketingowych, ale także tematycznych kampanii.
Dodatkowy dostęp do dokładnej analizy wysłanych e-maili, powiadomień web push i wiadomości tekstowych pozwala utrzymać kontrolę nad biznesowymi KPI.
Teraz można planować wybrane kampanie marketingowe za pomocą zaawansowanego Kalendarza nie tracąc czasu na przechodzenie do innych paneli konfiguracyjnych.

Aż 70% marketerów jest niezadowolonych z używanego oprogramowania*

Dlaczego? Większość z nich odnosi się do zbyt skomplikowanej struktury platformy, zbyt trudnego zarządzania systemem, a jedna czwarta użytkowników (Autopilot) nie wie, jak efektywnie korzystać z narzędzi oraz generować satysfakcjonujące przychody. Właśnie dlatego stworzyliśmy Command Center, panel zarządzania, którego nie posiada żadne inne oprogramowanie do marketingu i który sprawi, że życie staje się prostsze.

*Według specjalisty z dziedziny Marketing Automation, Davida Raaba

Dlaczego? Większość z nich odnosi się do zbyt skomplikowanej struktury platformy, zbyt trudnego zarządzania systemem, a jedna czwarta użytkowników (Autopilot) nie wie, jak efektywnie korzystać z narzędzi oraz generować satysfakcjonujące przychody. Właśnie dlatego stworzyliśmy Command Center, panel zarządzania, którego nie posiada żadne inne oprogramowanie do marketingu i który sprawi, że życie staje się prostsze.