Chat Bot
Twórz i uruchamiaj scenariusze rozmów, w których bot odpowiada na pytania klienta w twoich chatach. Popraw user experience i oszczędzaj czas konsultantów.
O Nas
Produkt
Zasoby
Cennik
Zostań
Partnerem
Kariera
Community
Twórz i uruchamiaj scenariusze rozmów, w których bot odpowiada na pytania klienta w twoich chatach. Popraw user experience i oszczędzaj czas konsultantów.
Włączenie Chat Bota do komunikacji z użytkownikami chatu pozwala na:
odciążenie działu obsługi klienta, dzięki automatycznym odpowiedziom na najczęściej pojawiające się, standardowe pytania (FAQ)
zwiększanie konwersji sprzedażowej dzięki wykorzystaniu rekomendacji produktowych 1-do-1 podczas automatycznych rozmów
zwiększanie zaangażowania i budowanie świadomości marki tworząc w bocie automatyczne scenariusze zawierające cykle edukacyjne i quizy
wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta za pomocą bota w wielu kanałach równocześnie. Chat bot może odpowiadać na pytania klientów o dowolnej porze, niezależnie od tego, czy piszą do ciebie na profilu społecznościowym czy na twojej stronie internetowej
Jak to działa?
Użytkownik tworzy ścieżkę rozmowy, określając sekwencje tekstu, listy odpowiedzi lub dając możliwość przekierowania rozmowy do konsultanta, który bezpośrednio porozmawia z klientem. Scenariusz bota konfigurowany jest dowolnie, w sposób dopasowany do indywidualnych potrzeb, w oparciu o 4 rodzaje elementów:
Bot może obsługiwać dowolną liczbę scenariuszy.
Use Cases
Optymalizacja czasu pracy specjalisty
Automatyczne odpowiedzi na standardowe pytania o rozmiary, formy płatności, warianty produktów czy czas dostawy (FAQ).Optymalizacja procesu komunikacji
Automatyczna odpowiedź na każde pytanie pozostawione w Chat Bot i pewność, że żadna wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.Zwiększanie konwersji sprzedażowej
Wykorzystanie scenariusza z serią pytań pomocnych w doborze idealnie dopasowanej do użytkownika rekomendacji produktowej.Wzrost zaangażowania
Oferowanie dodatkowych treści po udzieleniu odpowiedzi na pytania w quizie (np. “Jaki rodzaj cery posiadasz?”, “Co mówi o Tobie Twoja szafa?”, “Sprawdź swój rodzaj sylwetki”). Rekomendacje produktowe dopasowane do wyniku quizu.Budowanie świadomości marki
Przekazuj informacje dotyczące oferty, sposobu działania firmy, metod produkcji, CSR.