SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Chat Bot

Twórz i uruchamiaj scenariusze rozmów, w których bot odpowiada na pytania klienta w twoich chatach. Popraw user experience i oszczędzaj czas konsultantów.

Chat Bot

Włączenie Chat Bota do komunikacji z użytkownikami chatu pozwala na:

odciążenie działu obsługi klienta, dzięki automatycznym odpowiedziom na najczęściej pojawiające się, standardowe pytania (FAQ)

zwiększanie konwersji sprzedażowej dzięki wykorzystaniu rekomendacji produktowych 1-do-1 podczas automatycznych rozmów

zwiększanie zaangażowania i budowanie świadomości marki tworząc w bocie automatyczne scenariusze zawierające cykle edukacyjne i quizy

wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta za pomocą bota w wielu kanałach równocześnie. Chat bot może odpowiadać na pytania klientów o dowolnej porze, niezależnie od tego, czy piszą do ciebie na profilu społecznościowym czy na twojej stronie internetowej

Jak to działa?

Chat bot

Użytkownik tworzy ścieżkę rozmowy, określając sekwencje tekstu, listy odpowiedzi lub dając możliwość przekierowania rozmowy do konsultanta, który bezpośrednio porozmawia z klientem.  Scenariusz bota konfigurowany jest dowolnie, w sposób dopasowany do indywidualnych potrzeb, w oparciu o 4 rodzaje elementów:

  • eCommerce - pytania służące do sprecyzowania zainteresowań klienta. Są to np. pytania o budżet, nazwę, kolor czy kategorię produktu interesującego użytkownika.
  • Tekst Bota - tekst, który będzie wyświetlany użytkownikom.
  • Komendy użytkownika - elementy zawierające możliwe odpowiedzi użytkownika na pytania zadane przez bota
  • Elementy kończące rozmowę - elementy przekierowujące do innego scenariusza bądź cofające do początku schematu.

Bot może obsługiwać dowolną liczbę scenariuszy.

Use Cases

Oszczędzaj zasoby ludzkie i skracaj czas oczekiwania klienta

Optymalizacja czasu pracy specjalisty

Automatyczne odpowiedzi na standardowe pytania o rozmiary, formy płatności, warianty produktów czy czas dostawy (FAQ).

Optymalizacja procesu komunikacji

Automatyczna odpowiedź na każde pytanie pozostawione w Chat Bot i pewność, że żadna wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.

Wirtualny doradca - rekomenduj produkty, jakich szuka klient

Zwiększanie konwersji sprzedażowej

Wykorzystanie scenariusza z serią pytań pomocnych w doborze idealnie dopasowanej do użytkownika rekomendacji produktowej.

Stwórz quiz i angażuj klientów

Wzrost zaangażowania

Oferowanie dodatkowych treści po udzieleniu odpowiedzi na pytania w quizie (np. “Jaki rodzaj cery posiadasz?”, “Co mówi o Tobie Twoja szafa?”, “Sprawdź swój rodzaj sylwetki”). Rekomendacje produktowe dopasowane do wyniku quizu.

Branding i prezentacja oferty

Budowanie świadomości marki

Przekazuj informacje dotyczące oferty, sposobu działania firmy, metod produkcji, CSR.
Maksymalizuj przychody w eCommerce…
z głową