2018 European Digital Marketing Survey

Case Study Cover
Najszybciej rosnąca firma Marketing Automation w Europie

60% marketerów przy wyborze nowej pracy nie wybrałoby marketingu! To jeden z wielu zaskakujących wyników badania 2018 European Digital Marketing Survey przeprowadzonego przez SALESmanago, którego celem było przeanalizowanie stanu marketingu cyfrowego. Zgodziło nam się w tym pomóc ponad 300 uczestników!

Nasi respondenci odpowiedzieli na wiele pytań, których zakres obejmował:

  • pozyskiwanie wartościowych leadów
  • największe marketingowe rozczarowania 2017 roku
  • najczęściej używane narzędzia marketingowe
  • wyzwania i cele na nadchodzący rok
  • inwestycje i trendy

Pobierz ebooka i dowiedz się jak nasi respondenci oceniają stan marketingu cyfrowego na 2018 rok.

Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Klienci SALESmanago – Orange
Klienci SALESmanago – New Balance
Klienci SALESmanago – Yves
Klienci SALESmanago – Lacoste
Amrest
Klienci SALESmanago – Starbucks
Klienci SALESmanago – Telekom
Klienci SALESmanago – Pizza Hut
Klienci SALESmanago – Wwf
Klienci SALESmanago – Amnesty
Klienci SALESmanago – Aviva
Klienci SALESmanago – Toysrus