Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

styczeń 15, 2025
  • Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów

  • Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji

Kraków, 15 stycznia 2025 r.: SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie pozwala tworzyć spersonalizowane rekomendacje oparte na interakcjach i preferencjach klientów.  

Recommendation Architect odpowiada na opinie od użytkowników i dynamicznie zmieniające się potrzeby branży e-commerce, pozwalając sprzedawcom precyzyjnie dopasować rekomendacje produktów i treści. To z kolei przekłada się na większe zaangażowanie, skuteczność działań i przychody.

 

Potrzebę większej personalizacji potwierdzają wyniki SALESmanago z okresu tegorocznych wyprzedaży Black Friday. Zindywidualizowane strategie generowały 19% więcej interakcji we wszystkich kanałach i pomogły podnieść średnią wartość zamówienia o 11%. Recommendation Architect obsługuje rekomendacje produktowe i wpływa na decyzje zakupowe klientów, a ponadto umożliwia tworzenie elastycznych scenariuszy w zależności od celu biznesowego.

 

W kolejnych miesiącach narzędzie zostanie rozbudowane o dokładne analizy pozwalające sprzedawcom dogłębnie zrozumieć zachowania klientów i o funkcje umożliwiające sortowanie i dopasowywanie rekomendacji z jeszcze większą precyzją.

 

Wśród pierwszych użytkowników Recommendation Architect była Rebecca Gesmundo, Digital Marketing Strategist w firmie Borgione: 

 

– Recommendation Architect to niezwykle funkcjonalne i skuteczne rozwiązanie. Możliwość tworzenia różnych scenariuszy o elastycznych regułach usprawniła nasze procesy i znacząco udoskonaliła strategie personalizacji – mówi Gesmundo.

 

Większą skuteczność docenił także zespół Empik Foto:

 

– Dzięki szczegółowym scenariuszom dostosowaliśmy rekomendacje do potrzeb klientów, oszczędzając czas i zwiększając skuteczność kampanii. Proces wdrożenia znacząco ułatwił intuicyjny interfejs – mówi Daria Arkabuz, Direct Marketing Expert w Empik Foto.

 

– Rozdrobniony sektor martech niepotrzebnie utrudniał personalizację. Recommendation Architect upraszcza ten proces, dzięki czemu zespoły e-commerce mogą realizować spersonalizowane doświadczenia szybko, skutecznie i bez zbędnych komplikacji. To bardziej inteligentny i skuteczny sposób rozwoju działalności, dlatego cieszymy się z dobrego odbioru ze strony klientów e-commerce w Europie – mówi Dariusz Knopiński, wiceprezes ds. zarządzania produktem SALESmanago.


Recommendation Architect stanowi część szerszej strategii SALESmanago polegającej na zastąpieniu rozproszonych rozwiązań martech zintegrowanym zestawem narzędzi personalizacji.


Więcej informacji o Recommendation Architect można znaleźć na stronie: www.salesmanago.com.

Najnowsze posty

SALESmanago wyznacza Phila Drapera na CEO, by kierował innowacjami w dziedzinie technologii marketingowej i globalnym rozwojem firmy
Czytaj więcej
listopad 13, 2025

SALESmanago wyznacza Phila Drapera na CEO, by kierował innowacjami w dziedzinie technologii marketingowej i globalnym rozwojem firmy

Draper skupi się na wzmocnieniu możliwości AI i misji SALESmanago, aby lepiej wspierać marki w tworzeniu opartych na danych, skalowalnych i płynnych doświadczeń klientów.Dołącza do nas po ponad dekadzie w DotDigital, gdzie zajmował stanowiska, takie jak CMO czy General Manager EMEA.

SALESmanago wprowadza na rynek platformę Lifecycle Engagement Platform opartą na AI, by rozwiązać problem fragmentarycznych ścieżek klienta
Czytaj więcej
październik 28, 2025

SALESmanago wprowadza na rynek platformę Lifecycle Engagement Platform opartą na AI, by rozwiązać problem fragmentarycznych ścieżek klienta

Rozwiązując jedno z największych wyzwań stojących przed średnimi przedsiębiorstwami – fragmentację ścieżek klientów – platforma SALESmanago umożliwia bardziej wymierne i dochodowe zaangażowanie w każdej interakcji.

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Czytaj więcej
październik 27, 2025

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzup...

Czytaj więcej