
Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów
Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji
Kraków, 15 stycznia 2025 r.: SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie pozwala tworzyć spersonalizowane rekomendacje oparte na interakcjach i preferencjach klientów.
Recommendation Architect odpowiada na opinie od użytkowników i dynamicznie zmieniające się potrzeby branży e-commerce, pozwalając sprzedawcom precyzyjnie dopasować rekomendacje produktów i treści. To z kolei przekłada się na większe zaangażowanie, skuteczność działań i przychody.
Potrzebę większej personalizacji potwierdzają wyniki SALESmanago z okresu tegorocznych wyprzedaży Black Friday. Zindywidualizowane strategie generowały 19% więcej interakcji we wszystkich kanałach i pomogły podnieść średnią wartość zamówienia o 11%. Recommendation Architect obsługuje rekomendacje produktowe i wpływa na decyzje zakupowe klientów, a ponadto umożliwia tworzenie elastycznych scenariuszy w zależności od celu biznesowego.
W kolejnych miesiącach narzędzie zostanie rozbudowane o dokładne analizy pozwalające sprzedawcom dogłębnie zrozumieć zachowania klientów i o funkcje umożliwiające sortowanie i dopasowywanie rekomendacji z jeszcze większą precyzją.
Wśród pierwszych użytkowników Recommendation Architect była Rebecca Gesmundo, Digital Marketing Strategist w firmie Borgione:
– Recommendation Architect to niezwykle funkcjonalne i skuteczne rozwiązanie. Możliwość tworzenia różnych scenariuszy o elastycznych regułach usprawniła nasze procesy i znacząco udoskonaliła strategie personalizacji – mówi Gesmundo.
Większą skuteczność docenił także zespół Empik Foto:
– Dzięki szczegółowym scenariuszom dostosowaliśmy rekomendacje do potrzeb klientów, oszczędzając czas i zwiększając skuteczność kampanii. Proces wdrożenia znacząco ułatwił intuicyjny interfejs – mówi Daria Arkabuz, Direct Marketing Expert w Empik Foto.
– Rozdrobniony sektor martech niepotrzebnie utrudniał personalizację. Recommendation Architect upraszcza ten proces, dzięki czemu zespoły e-commerce mogą realizować spersonalizowane doświadczenia szybko, skutecznie i bez zbędnych komplikacji. To bardziej inteligentny i skuteczny sposób rozwoju działalności, dlatego cieszymy się z dobrego odbioru ze strony klientów e-commerce w Europie – mówi Dariusz Knopiński, wiceprezes ds. zarządzania produktem SALESmanago.
Recommendation Architect stanowi część szerszej strategii SALESmanago polegającej na zastąpieniu rozproszonych rozwiązań martech zintegrowanym zestawem narzędzi personalizacji.
Więcej informacji o Recommendation Architect można znaleźć na stronie: www.salesmanago.com.
Najnowsze posty

SALESmanago wyznacza Phila Drapera na CEO, by kierował innowacjami w dziedzinie technologii marketingowej i globalnym rozwojem firmy
Draper skupi się na wzmocnieniu możliwości AI i misji SALESmanago, aby lepiej wspierać marki w tworzeniu opartych na danych, skalowalnych i płynnych doświadczeń klientów.Dołącza do nas po ponad dekadzie w DotDigital, gdzie zajmował stanowiska, takie jak CMO czy General Manager EMEA.

SALESmanago wprowadza na rynek platformę Lifecycle Engagement Platform opartą na AI, by rozwiązać problem fragmentarycznych ścieżek klienta
Rozwiązując jedno z największych wyzwań stojących przed średnimi przedsiębiorstwami – fragmentację ścieżek klientów – platforma SALESmanago umożliwia bardziej wymierne i dochodowe zaangażowanie w każdej interakcji.

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzup...