
SAVICKI, lider w segmencie biżuterii ślubnej i zaręczynowej w Polsce, osiągnął oszałamiające 11 754% ROI dzięki wdrożeniu automatyzacji marketingu za pomocą platformy SALESmanago. Wynik ten pokazuje ogromny potencjał spersonalizowanego marketingu cyfrowego w tak wrażliwej branży, jaką jest jubilerstwo. Dzięki ponad 45-letniej tradycji rodzinnej, SAVICKI wykorzystał zaawansowaną segmentację odbiorców i personalizację treści, wspierając ponad 45% wszystkich transakcji poprzez platformę.
Ich podejście omnichannel przyniosło imponujące efekty: 622% wyższy CTR i 206% wyższy OR dla dynamicznych wiadomości e-mail z rekomendacjami 1‑do‑1 w porównaniu do tradycyjnych mailingów masowych. Dzięki inteligentnym rekomendacjom produktowym i dopasowanej komunikacji marka nie tylko zbudowała silniejsze relacje z klientami, ale także znacząco zwiększyła ich lojalność i retencję. Pełne case study prezentuje szczegółowe strategie i etapy wdrożenia, które pozwoliły SAVICKI osiągnąć tak spektakularne wyniki.
POBIERZ CAŁE CASE STUDY
Najnowsze posty

SALESmanago wprowadza na rynek platformę Lifecycle Engagement Platform opartą na AI, by rozwiązać problem fragmentarycznych ścieżek klienta
Rozwiązując jedno z największych wyzwań stojących przed średnimi przedsiębiorstwami – fragmentację ścieżek klientów – platforma SALESmanago umożliwia bardziej wymierne i dochodowe zaangażowanie w każdej interakcji.

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzup...

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mental...