SALESmanago wprowadza na rynek platformę Lifecycle Engagement Platform opartą na AI, by rozwiązać problem fragmentarycznych ścieżek klienta

SALESmanago wprowadza na rynek platformę Lifecycle Engagement Platform opartą na AI, by rozwiązać problem fragmentarycznych ścieżek klienta

październik 28, 2025

Rozwiązując jedno z największych wyzwań stojących przed średnimi przedsiębiorstwami – fragmentację ścieżek klientów – platforma SALESmanago umożliwia bardziej wymierne i dochodowe zaangażowanie w każdej interakcji.

SALESmanago ogłosiło dziś wprowadzenie na rynek nowej, ujednoliconej Platformy Lifecycle Engagement opartej na AI. Jej zadaniem jest odpowiedzieć na jedno z największych wyzwań, z jakim mierzą się marki eCommerce średniej wielkości: fragmentaryczne ścieżki klientów. Dzięki połączeniu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w jeden inteligentny ekosystem, platforma przekształca każdą interakcję w wymierne wyniki biznesowe.

Ten ruch jest bezpośrednim następstwem ekspansji SALESmanago poprzez przejęcie platformy marketingu konwersacyjnego – Leadoo – oraz potężnego narzędzia customer engagement – Thulium. Połączenie ich potencjału pozwoliło stworzyć najpełniejsze w Europie rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, dedykowane markom z segmentu mid-market i eCommerce. Platforma, obsługująca obecnie ponad 3600 klientów, umożliwia markom angażowanie, konwertowanie i utrzymywanie klientów poprzez ujednolicenie każdego etapu cyklu życia klienta.

Platforma już przynosi wymierne rezultaty. W sektorze usług finansowych klienci, którzy rozpoczęli proces składania wniosku kredytowego, ale go przerwali, otrzymują automatyczne przypomnienie za pośrednictwem maila, SMS-a lub powiadomienia push, a w razie potrzeby agenci kontaktują się z klientami telefonicznie, co znacznie poprawia wskaźniki realizacji wniosków. Podobnie jest w eCommerce, gdzie porzucone koszyki są odzyskiwane dzięki opartym na AI powiadomieniom, a klienci o wysokiej wartości otrzymują spersonalizowane oferty cross-sellingowe i upsellingowe, co sprzyja powtórnym zakupom i wyższej średniej wartości zamówienia.

W przeciwieństwie do tradycyjnych narzędzi automatyzacji marketingu, Platforma Lifecycle Engagement płynnie łączy marketing, konwersje, sprzedaż i obsługę, umożliwiając markom przekształcanie każdego punktu styku w przychód i dostarczanie spersonalizowanych, opartych na sztucznej inteligencji doświadczeń na dużą skalę. Platforma stworzona z wykorzystaniem najwyższej klasy zabezpieczeń i proaktywnych środków ochrony, zapewnia bezpieczeństwo danych klientów na każdym etapie ich ścieżki.

„Wraz z wprowadzeniem tego produktu nie tylko rozwijamy naszą ofertę, ale także definiujemy i zdobywamy nową kategorię” powiedział Michael McNeal, VP of Product w SALESmanago. „Od pierwszego kontaktu do długotrwałej lojalności, nasza Platforma Lifecycle Engagement łączy narzędzia potrzebne zespołom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w jeden ekosystem oparty na AI. Jest to kompleksowe rozwiązanie dla marek, chcących uzyskać maksymalną wartość z interakcji z klientami i zapewnić im wyjątkowe doświadczenia zakupowe”.


Najnowsze posty

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Czytaj więcej
październik 27, 2025

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzup...

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Czytaj więcej
październik 8, 2025

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mental...

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Czytaj więcej
wrzesień 23, 2025

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwościPrawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo ...

Czytaj więcej