
Rozwiązując jedno z największych wyzwań stojących przed średnimi przedsiębiorstwami – fragmentację ścieżek klientów – platforma SALESmanago umożliwia bardziej wymierne i dochodowe zaangażowanie w każdej interakcji.
SALESmanago ogłosiło dziś wprowadzenie na rynek nowej, ujednoliconej Platformy Lifecycle Engagement opartej na AI. Jej zadaniem jest odpowiedzieć na jedno z największych wyzwań, z jakim mierzą się marki eCommerce średniej wielkości: fragmentaryczne ścieżki klientów. Dzięki połączeniu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w jeden inteligentny ekosystem, platforma przekształca każdą interakcję w wymierne wyniki biznesowe.
Ten ruch jest bezpośrednim następstwem ekspansji SALESmanago poprzez przejęcie platformy marketingu konwersacyjnego – Leadoo – oraz potężnego narzędzia customer engagement – Thulium. Połączenie ich potencjału pozwoliło stworzyć najpełniejsze w Europie rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, dedykowane markom z segmentu mid-market i eCommerce. Platforma, obsługująca obecnie ponad 3600 klientów, umożliwia markom angażowanie, konwertowanie i utrzymywanie klientów poprzez ujednolicenie każdego etapu cyklu życia klienta.
Platforma już przynosi wymierne rezultaty. W sektorze usług finansowych klienci, którzy rozpoczęli proces składania wniosku kredytowego, ale go przerwali, otrzymują automatyczne przypomnienie za pośrednictwem maila, SMS-a lub powiadomienia push, a w razie potrzeby agenci kontaktują się z klientami telefonicznie, co znacznie poprawia wskaźniki realizacji wniosków. Podobnie jest w eCommerce, gdzie porzucone koszyki są odzyskiwane dzięki opartym na AI powiadomieniom, a klienci o wysokiej wartości otrzymują spersonalizowane oferty cross-sellingowe i upsellingowe, co sprzyja powtórnym zakupom i wyższej średniej wartości zamówienia.
W przeciwieństwie do tradycyjnych narzędzi automatyzacji marketingu, Platforma Lifecycle Engagement płynnie łączy marketing, konwersje, sprzedaż i obsługę, umożliwiając markom przekształcanie każdego punktu styku w przychód i dostarczanie spersonalizowanych, opartych na sztucznej inteligencji doświadczeń na dużą skalę. Platforma stworzona z wykorzystaniem najwyższej klasy zabezpieczeń i proaktywnych środków ochrony, zapewnia bezpieczeństwo danych klientów na każdym etapie ich ścieżki.
„Wraz z wprowadzeniem tego produktu nie tylko rozwijamy naszą ofertę, ale także definiujemy i zdobywamy nową kategorię” powiedział Michael McNeal, VP of Product w SALESmanago. „Od pierwszego kontaktu do długotrwałej lojalności, nasza Platforma Lifecycle Engagement łączy narzędzia potrzebne zespołom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w jeden ekosystem oparty na AI. Jest to kompleksowe rozwiązanie dla marek, chcących uzyskać maksymalną wartość z interakcji z klientami i zapewnić im wyjątkowe doświadczenia zakupowe”.
Najnowsze posty

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzup...

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mental...

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwościPrawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo ...